Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. desember 2011 #1 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har et innlegg som ligger der og som nå har havnet langt nede på side 2. Da nyere innlegg har fått svar men ikke mitt, var jeg redd det skulle gå i glemmeboken/ havne så langt bak at jordmødrene ikke så det. Dyttet det derfor opp igjen. Dette dyttet er nå slettet og jeg ligger på samme plass langt bak.. Hvorfor har vi ikke lov å dytte fram innleggene våre? Jeg vet at du ikke er garantert svar selv om du spør under "Spør jordmødrene" men det er ikke første gang jeg har fått slettet dyttet mitt.. eller fått slettet tilleggsopplysninger. Ligger det noe automatikk inne som sletter innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 7. desember 2011 #2 Del Skrevet 7. desember 2011 Heisann Rose. Dette må jeg ta på min kappe, da jeg har sagt til moderatorene at vi sletter alt som ikke har med innlegget/innholdet å gjøre. Men det er jo sant at dytting bør være lov, om det foregår innen rimelighetens grenser. Jeg skal gi beskjed om det jeg. Hilsen Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. desember 2011 Kan du se litt på dette innlegget? http://www.barnimagen.com/forum/thread/143843585 det står at det er kommet 1 svar og fra Fjelljenten, men eneste svaret jeg får opp når jeg klikker på linken er mitt eget dytt (som plutselig ikke var slettet lenger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 12. desember 2011 #4 Del Skrevet 12. desember 2011 Hei igjen. Så rart. Når jeg kikker på tråden kommer det opp mange svar, inkludert to fra jordmor, et fra fjelljenten og noen fra deg. Så her må det nesten være at noe bare har hengt seg opp. Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå