zassy☆ Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Natta blir ofte fra 20 til 9- 10, så skjønner at bleiene ikke kan ta allverdens, men har prøvd å bytte i senga på natta også, men i natt var hun gjennomvåt allerede på natta, bruker libero..vurderer å prøve noe annet? Eller er det bare at natta er for lang? slitsomt å måtte bytte pysj og alt og hun blir så våken av det :S Tips?
Vermilion Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Coop holder fra 19-08 her! Ble klissvått av både libero og pampers!
Flaggermusa Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Vi bruker pampers active fit nr 4 og de holder hele natta. Får som regel ny bleie i senga rundt kl 06-07 når han får morgenflasken sin og da har bleien vært på siden 18.30 på kvelden.
zassy☆ Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2011 Skal handle nye bleier i dag da, får prøve coop eller pampers og se om det blir bedre. Er pampers active fit nr 4 sånne trusebleier som du drar på? Liker de jeg, bruker det på libero nå.
Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Tuttegutten ligger med Coop-bleier fra 19-09, kan ikke huske sist vi hadde lekkasje med dem:) Da vi prøvde ut libero og pampers str 4, hadde vi derimot flere lekkasjer. Mitt tips er å prøve litt ulike typer, og finne ut hvilket merke som har en passform som passer din jente:)
zassy☆ Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2011 Da tror jeg at vi går for coop denne gangen og ser om det blir bedre, satt å lurte på om jeg skal prøve pampers eller coop, men du avgjorde det da det kom enda en stemme på coop, hehe. Libero har lekket mange ganger til jenta mi, særlig irriterende når det er bæsj som kommer og da ofte oppe ved ryggen, vet ikke om det er bleia sin feil da eller om vi har satt den på for lite stramt f.eks. Tissebleiene som lekker på natta er ofte på sidene.
Hobbiten Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Her bruker vi pampers nr 3. Den er på fra 18.00 - 06.00, og har bare hatt ett uhell Jeg fester alltid bleien slik at den kommer lengst mulig opp bak på ryggen, godt festet rundt magen og 'retter ut' kanten rundt lårene. Kan det være at bleien er for liten/stor? Brukte også libero i starten, men synes de var så stive...
Studentmamma88 Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 De har egne nattbleier på butikken, de funker fint på natten.
Carina har to små gull Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Prøv Coop sine. Brukte libero på snuppa før og hun hadde lekkasje så å si hver natt. Ikke opplevd det med Coop eller landlord sine. Dessuten får man 66 i pakken til 29 kroner.
Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Og hvis man har coop-medlemskort får man 10 kr i rabatt på bleiepakken i tillegg, så betaler bare 19,90:)
zassy☆ Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2011 Ja det er jo kjempefint hvis de fungerer bra og er billige i tillegg. gleder meg til å få prøvd i natt. Nettopp pga lekkasjer har vi vært veldig nøye når vi tar på henne bleiene, passer på ved lårene og at den sitter godt rundt mage/rygg. Har prøvd både 3 og 4 i tilfelle den ene er for liten/stor men skjer med begge størrelsene.
uhhuhher Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 Coop her også, holder alltid hele natten. Bare vær obs på at de kan virke tjukke når du er vant med Libero, men ikke la det skremme deg. :-) Så lenge ungen ikke klager, synes i hvert ikke jeg det betyr noe. Lykke til!
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 7. desember 2011 #13 Skrevet 7. desember 2011 Her opplever vi lekkasje med COOP og Libero, men har aldri opplevd lekkasje med Pampers! Vi har en særdeles velfødd gutt med runde lår, og jeg trur babyens fasong har en del å si på om man opplever lekkasje eller ikke. I en tidligere tråd var vi flere med "tykke" babyer som foretrakk Pampers, og flere med "tynne" babyer som foretrakk Libero/COOP.
valkyrien Skrevet 7. desember 2011 #14 Skrevet 7. desember 2011 Forskjellige bleier har forskjellig passform. Du må bare prøve deg frem til hvilken bleie som passer ditt barn.
zassy☆ Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 7. desember 2011 ahh jeg vet ikke om hun er så "tykk" men har gode runde lår, ånei nå blir jeg i tvil om hva jeg skal kjøpe! skal på butikken om 5 min! hehe
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. desember 2011 #16 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har brukt Coop sine bleier på både lillesøster og storesøster, størstejenta er tynn som ei flis mens lillesøster er god og rund, men har ikke opplevd tisselekkasjer hos noen av dem=) Så de anbefales på det sterkeste! At de koster bare en tredjedel av det Libero/ Pampers gjør er jo også et stort pluss;)
Håpefull77 Skrevet 7. desember 2011 #17 Skrevet 7. desember 2011 Ser lengere ned at du bruker trusebleier (sånne du drar opp). Det er vel mest egnet til dagbruk, du bør bruke andre bleier om natten. Her er jenta mi så stor at hun bruker størrelse 4. Men jeg har faktisk gått opp til libero nr 5 og har ikke lekasjer om bleien er satt ordentlig på. Jeg bruker ikke trusebleier (sånne du drar opp). Her funker ikke pampers eller coop, men en må finne den bleien som passer barnet best.
zassy☆ Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #18 Skrevet 7. desember 2011 ja har brukt både trusebleier og vanlige, liker best de på dagtid men har funnet ut at vanlige er best på natt, men lekker gjør det uansett. nå har jeg sendt mannen ut på bleiekjøp, jenta mi er 6,5 kg så har prøvd både strl 3 og 4, men tror hun trenger 4 nå.
zassy☆ Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #19 Skrevet 7. desember 2011 Nå ligger gullet i senga med coopbleie, spent på natta! men den så veeeldig vid ut i lårene til henne så mulig den ble for stor, men men, får se hva som skjer Tusen takk for gode tips alle sammen, skal rapportere hva jeg finner ut
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 7. desember 2011 #20 Skrevet 7. desember 2011 Hihi; vi kunne nesten ikke bruke COOP-bleiene engang vi, for det var liksom ikke plass til den brede bleia i skrittet til Muffinen vår <3 Han er en skikkelig thunder thigs-gutt
Lollo83 <3 Skrevet 7. desember 2011 #21 Skrevet 7. desember 2011 Hmm... kanskje det er coop sine bleier jeg skal prøve på jenten vår også. Bruker Pampers eller Libero str 2 om natten, men det holder jo ikke i det hele tatt, selv om hun bare er 10 dager. Har vært nødt til å skifte bleie når hun får nattmåltidet sitt, men likevel holder det ikke til vi er oppe igjen i 10-tiden...
Valiana Skrevet 7. desember 2011 #22 Skrevet 7. desember 2011 Sender avgårde en stemme til Coop jeg og :-) Har en stor jente med kraftige lår, men ikke vært noe problem det her iallefall. Aldri hatt lekkasje (hun er nå 7 mnd, og vi har brukt coop i 5-6 av dem). Har ikke prøvd pampers, så det skal jeg ikke uttale meg om. Men, synes det er fordel at Coop er miljømerket og billig :-)
zassy☆ Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #23 Skrevet 8. desember 2011 Suksess!! Til tross for at bleien ble så vid i lårene så har jeg ikke hatt lekkasje i natt! Natta varte fra 19 til 09.30 og en supertung bleie med masse tiss og litt bæsj, jeg var imponert! Hadde garantert gått gjennom de andre bleiene. Hurra for coop! :-D
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. desember 2011 #24 Skrevet 8. desember 2011 Godt å høre at det ble suksess=) Men siden du sier de er så vide rundt lårene, hvilken størrelse er det? For de finnes både i Midi (5-8 kg), Maxi (7-16 kg) og Junior (12 +), men det er ikke alle butikkene som har alle disse størrelsene inne har jeg sett..
zassy☆ Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #25 Skrevet 8. desember 2011 åja var samboer som handlet, var fra 7kg han kom hjem med, men da kan vi kanskje prøve midi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå