Gå til innhold

Så deilig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag, og der så jeg en liten krabat med dunkende hjerte! Det er en så herlig følelse altså!

Men det som er rart, er at kvalmen kom kastende over meg etter jeg hadde vært der....haha snakk om å plutselig innse at det er ny baby på veg!

Er 9+2 i dag, og jordmor sa at nå var det fler-og-nitti % sjans for at alt skulle gå bra :)

Nå senker jeg skuldrene og nyter tiden.

Lykke til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

åå, så deilig :D gratulerer!!! Rart hvordan man slapper av etter man har sett eller hørt lille nurket.

Skal selv til jm idag. Har hatt så smerter i mage og rygg. Så håper jeg er så heldig å få hørt det dunkende hjertet :) Hadde det sist også så satser på at alt er som det skal :)

lykke til videre :)

Skrevet

Jeg så "det" på ultralyd i uke 11 hos fastlegen min, utrolig gøy:)

Og nå skal jeg på privat ultralyd på Mandag får å se om alt har utviklet seg som det skal:) Gleder meg!!

Lykke til!

Skrevet

Ja er det ikke fantastisk?

Tenk at det er mulig å kunne se vidunderet som ligger gjemt langt der inne?

Jeg er over meg av begeistring. Og kjenner det skal bli godt å kunne slappe litt mer av!

Lykke til både på UL og hos Jordmor!

Skrevet

Jo!! Det er helt utrolig, og skremmende på samme tid:) hehe!

Ser du har en liten prins fra før, så koselig da:)

Skrevet

Stemmer det :) Så man skulle vel tro jeg var litt roligere denne gangen...men føler det nesten motsatt. hehe. Nå hadde vi en veldig trøblete fødsel med nr. 1. (Prematur i uke 32). Men det har jo gått kjempebra!

Det er rart alt man glemmer...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...