Love88 Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Mange andre som har fått helt dilla på sjokolade og brus på slutten? Er 39 uker i morgen, og merker at sjokoladen og brusen har stått høyt på listen de siste ukene:)
2 snart 3 gull <3 Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 JA!! Har siden uke 29 ca, kun hatt lyst på usunn mat. Var veldig sunn i begynnelsen av svangerskapet og tanken på sukker gjorde meg kvalm. Men nå går det i smågodt, sjokolade, pommes frites og skoleboller.. Men har heldigvis også dilla på klementiner, mandler og ISKALDT vann.. Så prøver å holde meg til det.. men VANSKELIG !!!
Isabelita<3 Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Her er det iskald julebrus og marsipan som er favorittene for tiden! Det har aldri smakt meg så godt som nå men prøver å ikke overdrive da.. Er 38+3 idag
FirstAidKit Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Her går det i sjokolade, pepperkaker med nonstop og melis, smultringer, alt som er godt! Og det viser seg på vekta, for å si det sånn! Siden uke 32 har jeg gått opp 5 kg. Er 39+2 idag. Jaja.
Tyren78-09+12 Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 mmm...sist svangerskap hadde jeg ikke lyst på sjokolade i det hele tatt..da var jeg ganske så sunn og klarte å holde meg unna brus også, kun små mengder på helg. Denne gangen er det helt annerledes..har veldig lyst på kald brus, usunne ting, godis osv. Må innrømme at jeg ikke har vært like flink til å holde meg unna slike ting denne gangen. I tilleg var det mye arrangementer og selskaper i begynnelsen av svangerskapet som innebar mye kaker og brus(for den som ikke liker kaffe). Men har også heldigvis dilla på vann, mandarin/klementin/appelsin, druer, epler, plommer(når sesongen var) osv. Håper jeg ikke har foret opp babyen til en kjempebaby! hehe... Og nå som julen står for døra..så blir det ikke akkurat mindre godsaker...
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har hatt såååå lyst på både Stratos og Cola gjennom hele dette svangerskapet. Ganske så rart, fordi forrige gang orket jeg ikke tanken på sjokolade. Da måtte jeg ha salt potetgull, noe jeg kun klarer et par flak av nå. Rare greier dette her;)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Må bare svare her (innom fra 2.tri) Jeg har dilla på julebrus og melkesjokolade (freia) Og jeg liker IKKE julebrus utenom sv skap... Nå sitter jeg og " smatter" på den;-)
sjarmtrollet78 Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Hei dere!! Jeg har hatt litt dilla på røde druer og røde epler fra kiwi, de har vært fantastisk gode igjennom høsten. Hadde dilla på druer med førstemann også. Kjenner kroppen triger etter noe godt, men prøver å holde meg vekk i fra sjokolade.. ( som ikke er lett ) .. Med førstemann fikk jeg dilla på melkesjokolade under ammeperioden, håper jeg slipper det nå. Er nå i uke 32 +4 og har lagt på med 14 kilo, vet jeg har en stor gutt i magen, men håper virkelig at de kiloene forsvinner når lillemann kommer ut.. Har jo enda 7 uker igjen så kommer vel noen kilo til i denne adventstiden .. Blæææ.. Hvor mange kilo har dere lagt på dere? og har dere lenge igjen? Ønsker dere en fin advent og Jul...))
2 snart 3 gull <3 Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Lagt på meg ca 8 kg til nå, har 6 uker igjen ( 39 dager) Mesteparten har vell kommet etter uke 29 sammen med søtsuget
habibti91 Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 haha så bra! HELT likte meg og jeg hater søren meg isabelle . så gøy
habibti91 Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 ops, mente å skrive jeg HETER søren meg isabelle også. det var til isabelita over her
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 Frisk oppskåret frukt er GODT.. Å KALD cola inni mellom... Eller en ISKALD farris.. Er 31+5 å har gått opp 2 kg å ungen er 10% større en gjennomsnittet i følge ul.
Love88 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 7. desember 2011 ja, klemementiner er og sååååå godt... Kan godt gå med 1 kg på en kveld:D
strikkedilla Skrevet 8. desember 2011 #14 Skrevet 8. desember 2011 I forrige svangerskap spiste jeg vaniljeis med sjokoladebiter til den store gullmedaljen. I dette svangerskapet er jeg mer sugen på salte ting. Vanligvis er jeg typen som bare tar noen få flak fra potetgullposen og så spiser samboer resten, men nå har han fått konkurranse! Ellers så spiser jeg minst en pakke med nuddler fra mr lee hver kveld! Spiste veldig mye av dette da jeg var student og har ikke tenkt tanken på å kunne spise det igjen. Men nå sklir de ned igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå