nOname:) Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Er det bare meg som fikk et stort sprik mellom menstermin og ULtermin? Jeg har egentlig menstermin idag, men ul terminen min er på nyttårsaften.. Hvor sikkert er dette? Tenk om det er mensterminen som er riktig.. Det er jo faktisk 3uker imellom og mensterminen er nå...!! kanskje det bare bekymrer meg nå siden det kunne vært termin idag(!!)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Får man ikke ekstra ul og oppfølging når det er så stort sprik?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Får man ikke ekstra ul og oppfølging når det er så stort sprik?
nOname:) Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2011 Nei, de gjør ikke noe annet enn å måle fosteret i uke 18, så de må vel være ganske sikre da...:-) Men man har det litt i bakhode allikevel... heh..
Rosablader Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har og lurt litt på dette. Så jeg snakket med 3 forskjellige jordmødre, og da fikk jeg beskje at jeg skulle følge menstermin, mens min faste jordmor mente jeg skulle gå ut i fra når jeg var på den ordinære ul i uke 19. Både typen og jeg holder oss til menstermin som de 3 andre jordmødrene har sagt. Vi bestilte også en tidlig ul i uke 10 (om jeg ikke husker helt feil) Da målte ho og ga oss menstermin. Nå har jeg bare 8 dager forskjell mellom mens og ul termin dag og ikke så stort gap som deg.
nOname:) Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2011 Det er så frustrerende når alle "fagfolkene" har forskjellige meninger og svar også... Hmm.. Jeg har fulgt UL terminen hele tiden, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg har det i tankene at det kan skje når som helst...:-) Er uansett 37uker nå, så prematur blir det ikke allikevell... Jeg har hatt veldig uregelmessig mens, men de siste mnd før jeg ble gravid så var den ganske regelmessig og jeg brukte "menstruasjonsapp" på iphonen, så jeg tastet inn første dag i mens hver mnd. så føler liksom ikke at jeg har surret noe med det heller.. 8 dager føles som en evighet mot slutten da...:-) Vi får vel bare gå etter hva vi sel tror og føler...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå