Gå til innhold

Julegaver!!!

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva faar babyen deres til sin første jul?! Saerlig dere som har babyer rundt halvtaarsalderen.

Og pappaen?... Han er jammen ikke enkel han heller!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min lille er nesten 6 måneder på julaften, vi velger å ikke gi noe til han i år. Han forstår jo ikke noe av det alikevel. Vi regner med at han får mye gaver, og vi har ønsket oss noe spesifikt av besteforeldre, så da vet vi at han får noe han trenger :) Han fikk heller ikke noe kalender i år, men neste år blir det både kalender og julegave :)

Far derimot, har jeg rett og slett ikke peiling på hva han skal få. han ønsker seg ipad, men det er helt uaktuellt. Blir litt i dyreste laget for min sin del. Han ønsker seg også smykker, pene klær og ny tattis. SÅ vi får sje om det blir noe av dette :)

Skrevet

Min gutt er 8 mnd til jul. Fra oss får han klær og utedress. Fra mormor og morfar får han voksipose. Ellers har jeg sagt at han ønsker seg klær.

Vet også han får noen leker. Som hun over meg sa forstår ikke han ikke hva det går i. men jeg synes at han burde få noen gaver fordi.

papaen er ikke enkel å kjøpe til. men i år har jeg kjøpt et bil spill til wii, ratt til wii.

fra lillemann her får pappan skinnlommebok og kalender med bilder av gutten vår.

Skrevet

Mini her får en liten gave av storebror og storesøster, de skal få være med å velge så vet ikke enda hva det blir. Ellers er det vel nok for mini å leke med esker og gavepapir fra de andres gaver på julaften :-)

Pappaen får kajakkredningsvest.

Skrevet

Vi har tenkt å gjøre rommet hennes ferdig - henge opp tapet, hyller, bilder..plassere leker og bøker osv:)

Pappan får kaffemaskin fra småen, og fra meg får han tubeskjerf, police armbånd og nye vintersko:)

Skrevet

Lille på 6 mndr får akebrett og pappan Ipad. Gleder meg :)

Skrevet

Lille her, 6mnd rett etter jul, får Robeez skinntøfler av pappaen og meg. Jeg vet fortsatt ikke om jeg skal organisere slik at storebrødrene også gir gave (de er 2 og 4 år...), men i så fall får nok 4-åringen være med på handletur en lørdag og bestemme... Kanskje et godt badehåndkle? Alle vi har er stort sett blå:-p

Pappaen får ingen ting av meg på julaften. Vi har blitt enige om at vi skal sponse oss selv med trening sammen hver fredagskveld framover og det er gaven vår til hverandre:) Av ungene får pappaen Pondusbok.

Skrevet

Tips: Fotoknudsen har lerett til 299,- 40x50 Det har jeg kjøpt til pappan. Bilde av tulla vår:)

Skrevet

tulla vår er 6 mnd til jul. Vi har da kjøpt badestol,gåstol avent drikke flasker og skal kjøpe ett album til henne.Har sagt til familie at hun ønsker seg leker.Som hun kan leke med når hun kan sitte..

Far vet jeg ikke enda.Får vel noe tøy.

fant ut at vi får mere til jul. (pappan og mer)Kan jo kjøpe gaver fra henne.Følte meg veldig lur da :) Så da blir det frityrgryte til oss. cd og en dvd serie til meg :)veldig praktisk :)gleder meg til første jul med egne barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...