Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Del Skrevet 7. desember 2011 da jeg var 3 mnd på vei fant jeg ut at forloveden min hadde vært utro, dette fikk jeg vite av andre. han hadde vært så full han ikke husket noe... det gikk 1 år før jeg fikk vite at de faktisk hadde hatt sex, da jeg fikk påvist klamydia hos legen! han beklaget seg og sa det aldri skulle skje igjen.. jeg bestemte meg for å gi han EN sjangse til, så rotet han med ei annen kjerring på fylla igjen.. han påstår han ikke husker dette heller... jeg har ferska han i tlf med hun å han løy om hvem han pratet med. da jeg fant ut at det var hun husket han ikke dette heller fordi han hadde vært så full... jeg sliter veldi, har ikke klart å gå fra han, pga barnet vårt.. ting er så vanskelige. han er sur for jeg ikke vil ha sex, men er det så rart da? vi sliter veldi å jeg vurderer sterkt å forlate han.. men lurer på: får han da halve foreldreansvaret? vi bor sammen men han har ikke skiftet adresse i folkeregisteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. desember 2011 #2 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvis han var med på fødsel og dere skrev under papirer på sykehuset, så har han mest sansynlig foreldreansvar alllerede.Ring folkeregisteret og spør! Du må sette deg inn i hva alle disse begrepene betyr. Foreldreansvar har ingenting med samvær å gjøre, foreksempel! Man får masse hjelp av NAV som alenemor, så du klarer deg fint alene! Jeg hadde fortalt han at enten slutter han å drikke, eller så kan du ikke stole på han og dermed er dere over. Så kan han velge. Personlig hadde han nok vært ute av døra for lenge siden! Snakk med familievernkontoret! De kan hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå