Gå til innhold

HALSBRAAAAAANN!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har oppdaget hva det VIRKELIG er, og fått reseptfrie tabletter på apoteket, knasker lovehearts og super melk både sent og tidlig, men er det noen som har andre gode råd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melk er vel det eneste som KAN hjelpe meg hehe. faenskapen av halsbrann begynner HVER kveld når jeg legger meg. forferdelig vondt:(

Skrevet

Mandler og gaviscon!

Melk synes jeg hjelper med en gang, men blir verre etterpå...

Skrevet

Jeg spiser blå link tabletter. De får du kjøpt på apoteket, men jeg er veldig plaget og har vært det igjennom hele svangerskapet.

Er virkelig noe dritt med stor D..

Skrevet

Vært veldig plaget jeg også.

Men nå er det et glass melk med frokosten. Klarer meg stort sett helt til lunsj da, hvis jeg ikke bøyer meg for mye.

På ettermiddag/kvelden drikker jeg 2-3 glass med rød julebrus. FANTASTISK. Det siste glasset er ca 30 min før leggetid og halsbrannen er helt vekk på natta. Trenger heller ikke de ekkle tyggetabelettene lenger. Var et tips jeg fikk av et par andre damer her inne. Så en stor takk til de :D

Skrevet

Jeg bruker Rennie tyggetabletter som man får kjøpt på apoteket i sverige. Det eneste som hjelper meg, og som jeg ikke brekker meg av ***gaviskon tyggetbl var gruuusomt***

Skrevet

Hei,

Jeg sliter også med kraftig halsbrann!! Dag og natt, vil bare si at melk gjør det verre da det etter en liten stund omdannes til syre (ifølge min lege). Ser flere av dere drikker dette, det hjalp meg når jeg sluttet å spise og drikke melkeprodukter:) banan hjelper:) så tar jeg flytende gaviscon eller hva det heter, + gaviscon tyggerabelett, 3 hodeputer og ber om en god natt søvn;-) går bedre! Og så spiser jeg ikke noe på kvelden.

Skrevet

Huff... Vet akkurat hva det er snakk om! halsbrann noen uker etter positiv test! Om nattan våkner jeg av halsbrann også drikker jeg melk.. også tar jeg gaviscon i flytende form. Den hjelper som regel...Men ikke alltid. Men døyver alltid litt. Min aller beste venn gaviscon <3 hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...