Krumelur Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Er 36 uker på vei og har fått noen ilinger eller stikkinger som kommer helt plutselig i underlivet, skjeden. Har også litt mensmurringer, mest om kvelden. Er dette tegn på modning? En smule lei akkurat i dag må jeg si...
januarbaby012 Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Har akkurat det samme, tror det er helt vanlig. men vet ikke helt ... er 1gangsgravid jeg
Mamma til 3 <3 Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Ville tro det er babyen som er på vei nedover i bekkenet. Har noen dager jeg også med forferdelige stikkninger i underlivet.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Vist det er snakk om lyn ned slag så er det barnet som dytte seg ned i bekkenet med hode. Er veldig ilt og ubehagligt
ninini Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 det samme her.. skikkelig murringer og ilinger, noen ganger kjennes det skikkelig ut som lette rier, og5 akkurat som det sprenger nedentil på en måte.. er i uke 37.. og en følelse av at hun komme rom ikke så lenge...magen har og så sunket veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå