Jenny251210 Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Altså har jo delvis oversikt, men vil gjerne ha det inn med teskje Hun begynner i bhg på nyåret. Gode tips?
Gjest Mentha Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Dette er jeg også veldig interessert i! Junior begynner bhg i januar, og da vil jeg være klar
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 http://mammanett.no/forum/showthread.php?30869-Utstyr-til-barnehagestart mange gode tips her. Kommer litt an på barnets alder og om hun skal spise frokost der eller ei. Også er det ikke så fryktelig viktig om ikke ting er 100 % den første dagen. Du ser det best etter en stund hva barnet trenger. Ihvertfall uteklær som tåler regn og slitasje. støvler osv.
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Hvis barnet ikke skal gå fullt i bhg(5 dager i uka) er det lurt å ha 2 av det meste. Votter og luer har jeg kjempe masse av, for så blir noe vått eller må vaskes også rekker du ikke å få det tørt til neste dag, og da er det kjempe kjekt å ha noe ekstra.
T&S&F Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Det vi har liggende i barnehagen nå er: Vogn med voksipose Fleecedress Vinterdress To luer. En med hals og en uten. Fleecevotter Tykke votter Dobbelt sett med skift. Ull nå på vinteren, body, strømpebukse, genser og bukse. Bleier Sinksalve Smokker Tror det er det...
FrkChihiro Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Min begynner også i bhg på nyåret. Fikk tilsendt denne listen fra bhg: Vinter (oktober t.o.m. mars) Tykk ull- eller fleecegenser Tykk ull- eller fleecebukse Vanntette vintersko Votter Skjerf Lue (varm!) Vinterdress Regntøy med strikk Strømpebukser (Helst tynn ull) Ullsokker Undertøy, både kort og langt Genser Bukser Innesko For de som sover: varmt teppe / sovepose og underlag Skjerf oversatte jeg riktignok til hals, for det er vel ingen som setter skjerf på småunger vel,
T&S&F Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Glemte så klart å skrive opp sko, gummistøvler og regnsett
togutter-08og10 Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Så trenger de en bhgsekk for å frakte matboks i, og til å ta med vått tøy hjem etc.
El1 Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Vi har nettopp begynt i barnehage og det vi har der er: Vogn, pose, liggeunderlag, regntrekk. Smokk, koseklut Sokker, bukser, bodyer, strømpebukser, ullsokker, vanter, tjukke votter, regnvotter, regnjakke, regnbukse, gummistøvler, vintersko, gymsokker, fleece bukse, ullgensere, vinterdress, vinterbukse, vinterjakke, tjukk lue, tynn lue, sånn lue til å tre over hode, ulldresser. Bleier, badebleier, hånkle, salve, mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå