Moden mamma til 3 :) Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Jeg testet positivt 21.november, så har visst et par uker nå at jeg er gravid Vi har forsøkt i godt og vel ett år nå, og endelig satt den! Jeg har to barn fra et tidligere forhold, en gutt på 15 1/2 og ei jente på 12, så dette blir en skikkelig attpåklatt Tok tidlig UL (privat) for en uke siden, da jeg har vært veldig urolig, har slitt med å sove om natten og tenkt mye på hva som kan gå galt.... Jeg fyller 39 før babyen blir født, og det er nok litt av grunnen til at jeg er så urolig... UL viste at jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde, men er ca 6+1 i dag (tror jeg...) Dessuten viste den 2 fostersekker, men den ene så ikke helt bra ut, så legen min har sendt henvisning til UL. Håper jeg får denne før jul, så jeg vet hva som skjer inni meg! Uansett: en eller to, de(n) er like velkommen!
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Så spennende da :-) Gratulerer og lykke til med neste UL, og håper du finner en måte å få sove bedre om nettene :-)
Moden mamma til 3 :) Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2011 Takk for det! Har gått litt bedre etter UL, men nå svirrer tankene mye rundt dette om det er en eller to der inne!
Olivia74 Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Gratulerer med spire® i magen! Vi er så og si i samme situasjon, jeg har to fra før på 12 og 14, mens mannen min har ei på 13.Jeg blir 38 når jeg får babyen. Så endelig skal vi få en ilag;) spennende. Er i uke 12 nå Jeg har bare en baby der, vært på ultralyd to ganger og "han" har det helt fint inni der. Håper det går bra med deg også, og at du kjapt får ny ultralyd. Jeg skal til ultralyd og dobbeltest om to uker. Merker jeg er mye mer bekymra nå når jeg er mye eldre enn da jeg gikk gravid med de to første. Men begynner å føle meg tryggere nå når jeg er i uke 12. Jeg er bare så redd for at alt ikke skal være normalt med babyen siden jeg er så "gammel", derfor jeg vil ta den dobbeltesten. Ønsker deg all mulig lykke til i svangerskapet:)
Moden mamma til 3 :) Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2011 Takk! Samboeren min har ingen barn fra før, så det gjør jo dette ekstra spennende Og tenk om han blir pappa til to samtidig!? Det hjelper nok når jeg har tatt ny UL, og det å komme over 12 uker... Håper alt er som det skal med babyen(e) våre! har også tenkt en del på dette med dobbeltest, får se det an litt... Lykke til til deg også!
Moden mamma til 3 :) Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2011 Da har jeg vært på ny UL i dag, og her blir det nok "bare" ett barn. Den ene fostersekken var tom, men i den andre var det en bitteliten spire med dunkende hjerte! Utrolig glad og lettet nå! Føler jo ikke at jeg har mistet et "barn" da det er så tidlig, og det sannsynligvis aldri har vært noe i den ene fostersekken... Er bare så glad for at det ser ut som vi får et etterlengtet barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå