Gå til innhold

Hjelp.. Litt engstelig her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har vært på ul og fått beskjed om at den lille ligger på tvers i magen? Detter er ikke behaglig.. Jeg er i uke 30. Skal tilbake for ny ul om 4 uker.

Hva tror dere skjer om hun ikke har snudd seg i seteleie eller hodeleie innen da?

(Stoerbror ble tatt med ks pga seteleie..)

Fikk bare beskjed om at vi får se hva vi gjør om hun fortsatt ligger slik om 4 uker.. Hodemålet var også lite iforhold til normalkurven.. lå faktisk litt under.. Han mente dette var fordi hode lå litt i klem grunnet leie. ellers er magemålet normalt iforhold til sist måling..

Må bare si at endelig kommer det snø her hos meg =)

God Jul =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Min forrige lå på tvers, og jeg kan skrive under på at det ikke er noe behagelig. Trykker alle steder du ikke vil at det skal trykke;)

Hun lå i hodeleie frem til ca uke 32, og vekslet deretter mellom sete og tverr. To uker før termin lå hun bom fast i tverrleie, og måtte ha planlagt ks noen dager før termin. Har dessverre ikke så mye annet valg enn det når de ligger på tvers, og ut må de jo.....

Det snør her også nå, ganske så koselig;)

Skrevet

godt å høre at det gikk bra for deg =)

Er bekymret for hode jeg da.. det blir jo klemt.. håper hun snur seg.. samme om hun snur seg til seteleie, bare hun snur seg..

Men tror du de tar ks om hun fortsatt ligger i tverrleie om 4 uker?

Skrevet

Hei :-)

Min gutt lå i hodeleie frem til uke 35, da snudde han seg i seteleie. Jeg ble veldig bekymra, og leste om keisersnitt vs setefødsel, FIkk ikke lov å føde der jeg skulle, og ble sendt til et annet sykehus for bekkenmåling og vektestimering. Brukte mye tid på å bekymre meg. Jeg fikk tips om noen øvelser /Stå mye, samt og henge fremover, på f.eks bord/stol, og da jeg var på kontrollen på sykehuset hadde han snudd seg! Jeg ble så glad at jeg begynte å grine, for her var det IKKE snakk om noe keisersnitt, alle skal ut naturlig!

Håper hun snur seg for deg! Jeg er enig i at sete er bedre enn tverr. Tror ikke du får føde vanlig hvis leiet er tverr.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...