Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge før termindato er det hyggelig, ikke for tungt og slitsomt, og ikke minst forsvarlig å dra på f.x en ukes ferie (type sydentur, siste kjærestetur før livet forandres)? Forutsatt at svangerskapet er normalt og jeg er frisk og fin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg desverre er helt umulig å svare på :) Veldig individuelt.- Jeg ville satset på å dra så tidlig som mulig. Sjekk med flyselskapene og forsikringsselskapet ditt hvilke regler som gjelder. Jeg er i uke 32 og kunne på ingen måte tenke meg å reise noe sted, bortsett muligens fra et spahotell m god mat som ligger maks en times kjøring unna :) Hm, kanskje jeg skulle undersøke mulighetene likevel...

Skrevet

Jeg og samboer skal på en ukes tur til malta nå før jul. Kommer hjem igjen lille juleaften :) Jeg er nå i uke 30+6, så kommer til å være 32+2 når vi drar. Jeg er i veldig ålreit form om man ser bort fra at jeg er litt hoven på hendene, og det er ikke snakk om en tur for å gå rundt å tråkke hele dagen. Fått papirer fra legen idag om at jeg ikke har noen komplikasjoner unger svangerskapet, og at jeg dermed er klarert til å fly.

Så lenge du er frisk og fin, og sjekker opp med det flyselskapet du evt skulle bruke, er det ikke noe som tilsier at du ikke kan fly frem til du er uke 35.

Skrevet

hei

jeg er i uke 32 og kunne heller ikke ha dratt noen steder nå, men i tidligere svangerskap har jeg jeg ikke dratt noen steder etter uke 30

Skrevet

Jeg hadde en kjempefin tur forrige uke til Spania. Graviduke 32 ;-) Ingen problem. Måtte ha med legeerklæring på at formen var bra for å kunne fly.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...