=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hei. Vi har overtatt ny leilighet og har malt rommet hvor vår baby på snart 3 mnd skal sove med jotun pure colour. Nå bor jeg foreløpig hos foreldrene mine. Noen som vet når det er trygt at babyen kan sove på rommet? Det luften nå hele tiden! Blir veldig glad for erfaringer eller synspunkter
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Husker jeg spurte astma og allergiforbundet ift maling/oppussing og baby. Da fikk jeg til svar at jeg måtte høre med produsenten- at de skulle vite hvor lang tid som trengs før det er lite farlige avgasser igjen i malingen. Men- folk pusser opp hele tiden, og flytter inn i nye/oppussede leiligheter hele tiden, og ofte er det med små barn. Så lenge du ikke kjenner lukten lenger i rommet så går det nok bra å ta sjansen, hvis ikke dere vil ha babyen på rommet sammen med dere. Men ville nok iallfall ventet en-to uker før jeg hadde flyttet babyen på rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå