Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Her er det skikkelig krig når vi må klippe negler.. Vi roser henne, og sier det ikke er farlig.. Har prøvd å klippe de når hun sover.. Men nei.. Så, hva er trikset til å få de til å sitte i ro, og synes det er greit?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Vi gjør det når barnet sover - ingen problem der.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Satte dem i stolene, pappaen satt med noen spennende leker/ting mens jeg sto bak og klippet. Bruk neglesaks, fort å klippe feil med negleklipper.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Setter på Ole Brum, på You Tube, og så går det som det suser:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Takk for svar Jeg skal prøve ole brum ) Hun er så utrolig killen på føttene, så der er det umulig :/ Der er det rett og slett tvang... HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Holder han fast, må som regel gjøre det begge to, og bare klipper. Protesterer sjelden nå lenger, men vi måtte bare gjennomføre det "under tvang" en liten stund..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Minstegutten vår er straks 16mnd,å jeg setter han bare på fanget på badet, holder handa hans å klipper. Enkelt og greit. Det må bare gjøres! Så om han protesterer så holder jeg. Protesterer så og si ikke lenger nå
Gjest irismor Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Her var løsningen neglelakk. Satt hun rolig så lakket vi neglene etterpå. Fjernet den neste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå