1h11h1 Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 hei alle sammen, var på ultralyd på volvat i dag uke 10, der så vi ett foster som ikke hadde hjertelyd og som sansynligvis har sluttet og vokse i uke 5-6. Ekkelt og tenke på at det fortsatt er inni magen, hadde vært mye bedre hvis jeg bare hadde begynt og blø i uke 6 Detter er grusomt, hvertfall siden vi har prøvd i over 2 år og nå endelig trodde vi hadde fått litt lykke... skal få piller fredag eller til uken og ta medisinsk abort hjemme. dette er hvertfall en grunn til at man skal ta tidlig ultralyd. Tenk hvis jeg ikke hadde gjort det og gått til uke 18 å trodd alt var bra!!
Fersking:) Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Ånei!! Så trist Sender deg en god og varm klem <3
Amedillo Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Off, så trist. En god klem fra meg også.
Lillababy Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Så forferdleeg trist!!! Føler meg deg/ deko. Eg var på ultralyd på volvat- hos ei ikkje så kjekk dame i juli då eg va 9,5. MA, den vesle døde i overgang til veke 6. Eg og fek cytotec- etter først å ha tatt hcg som var veldig høg og stigande. Fekk difor ny ultralyd som konstanterte at den velse var død. Folk reagerer ulikt på cytotec. For emg var det ein veldig smertefull opplevelse. Sidan du er ca likelangt som eg var, så vil eg forbereda deg på at det kan gjera veldig vondt. Ofte blir det utskraping med ma tilslutt likevel. Eg fekk det, etter to mislukka kurer. Eg reiste i ambulanse til sjukehuset med store smerter og fekk morfin. Veit ikkje om det er feil å skriva dette til deg. MEn eg skulle så gjerne vore forutan den opplevinga. Eg vil anbefala deg å snakka med dei om muligheten for utskraping, eller alternativt ta kuren som innlagt på sjukehuset. Ved ein sa har kroppen alt sete det i gang, derfor er det ikkje like vondt då, slik eg har fått det forkalrt iallefall. Men med ma så er det tablettane som gjer heile jobben utan hjelp frå kroppen. Med ei utskraping er du også sikker på at alt er ute, og då vil kanskej kroppen komma raskare i gjenge igjen. Eg føler med deg. Det vil bli lettare å bera med tida, i det minste. Klem
Fashionista Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Føler med deg!! Opplevde selv å miste for 2 uker siden. Fikk selv også piller for å framskynde utdrivingen. Det gikk helt fint, men den kan være lurt å ha noe smertestillinde liggende, siden man kan få litt "menskramper". Ønsker deg en rask bedring og en snarlig ny graviditet!
Solsikke78 Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Stor klem til deg, og dere alle som har mistet. Mistet min for to uker siden, i uke 11, men den hadde dødd i uke 9. Måtte ta utskraping, og alt gikk fint, men det vil alltid finnes et tomrom inni meg etter den lille. De første dagene visste jeg ikke om jeg orket å komme igjennom, men det har gått bedre etterhvert. Lykke til videre, vi får stå på stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå