Honningmelon Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Føles det ut som i allefall... Jeg klarte nå å ta siste "spise-minimalt-periode" ganske greit. I forhold til før i allefall. Og tenkte at nå er jeg på tur til å klare og takle dette matstyret bedre. Så fikk hun omgangssyke, spydde opp måltider og matlysten sank. Nå er det en uke siden det startet, og hun virker frisk. Men, hun spiser fortsatt veldig lite og brekker seg fryktelig lett! Nå er jeg kjempelei meg igjen, og tenker bare negative tanker. Bekymrer meg i hjel for vekt og matinntak. Igjen... Når skal dette ta slutt?
Valiana Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Huff, føler sånn med dere. Får vondt i magen bare med tanken på å ha det slik. Har ingen råd å komme med dessverre, men sender avgårde en stor klem!
Skaubinna Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Føler med deg! Virkelig! Har fått med meg at du har slitt veldig med matinntak osv med datteren din. Jeg kan ikke sette meg inn i hvor tøft og tungt dette må være, så all ære til deg! Siden jeg ikke kan noe om den medisinske biten, og som dere kanskje også følges opp med? ville jeg kanskje foreslått litt hjelp for deg. Den psykiske delen kan jeg nemlig en del om:-) Kanskje noen timer til psykolog kan være noe for deg? Finne en kanal og tømme deg på, snakke og forstå og kanskje lære deg flere teknikker for hvordan håndtere denne situasjonen? For selv om en psykolog ikke nødvendigvis kjenner til løsninger for den medisinske delen av matproblemene til datteren din, vil han/hun kunne hjelpe deg å takle hverdagen bedre. Ønsker deg uansett lykke til!
Honningmelon Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2011 Går til psykolog, men har hatt null utbytte av det. Skal gi henne en sjanse til, hvis ikke bytter jeg psykolog. Huff, at det skulle bli sånn... Hun er fortsatt ikke frisk fra omgangssyken. Har vart en uke i mårra... Hun er i bra form da, men det er jo noe som er i kroppen. Og hun trenger virkelig IKKE at maten kommer opp igjen. Hun trenger jo den næringa! Blir så lei meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå