Gå til innhold

Gitt opp av manuellterapeuten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah.. Da har jeg vært på siste behandling på en stund. Vet ikke om jeg er skuffet eller ikke. Jeg er relativt fornuftig av meg, så jeg merker jo det at nå er det ikke mye som hjelper lenger. Vondt forran og bak, i ryggen og muskulaturen. Sover dårlig og vondt for å gå lengre strekninger. Hormonene mine får ingen gjort noe med, unntatt babyen da, men han kan nå holde seg inne et par mnd til ;-) *sukk*

Kiropraktor tror jeg ikke kan hjelpe meg så mye. Er ikke slike plager jeg har. Akupunktur? Hva med det? Noen som har erfaring? Har uansett tenkt til å kontakte de for modningsakupunktur. Noen som har noen å anbefale i Oslo/Akershus?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg hadde også min siste time hos naprapaten min i går. Har gått til henne hele svangerskapet pga bekkenløsning, skjevt bekken og prolaps neders i ryggen. Hun mente at det var lite hun kunne gjøre for meg nå, ettersom jeg egentlig bare har blitt verre etter de siste behandlingene (i dag klarer jeg såvidt å gå!). I tillegg fant hun en betennelse ved korsryggen, så er hoven helt ned til rompa. Ikke noe godt i det hele tatt!

Har selv fått time til akupunktur på fredag, og tenkte det er verdt et forsøk. Snakket med han på tlf i går, og fant ut at han skulle sette litt nåler mot avslapning og søvn. Slik at jeg kanskje kan få det litt bedre de siste ukene før barnet kommer.

Så det kan jo være verdt for deg å ta kontakt med noen som driver med akupunktur, for å høre om det er mulig å få noe hjelp med plagene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...