Gå til innhold

Frimerker fra ifjor - uten pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter her med julekortene og fant en bunke med frimerker fra ifjor. Disse har ikke pris på seg, det står kun B-post Norge og et bilde. Det er sånne klistre-frimerker.

Kan jeg bare bruke disse uten å spørre om det er ok ifht pris og sånn? Regner med det har gått opp med noen øre siden jeg kjøpte dem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hvertfall brukt fjorårets frimerker flere ganger, og det har gått smertefritt :)

Skrevet

Du har ikke spurt om prisen eller noe da altså?

Vet jo at når jeg har gjort det tidligere så har det stått pris på, og da har jeg f.eks vært nødt til å supplere med noen øresfrimerker... Men når det ikke står pris så.. :)

Skrevet

Nei, de har ikke spurt om prisen. Jeg har bare lagt brevet jeg skulle poste i en postkasse. Og uansett så koster det vel mer for dem dersom de skal sjekke alt dette, enn de få ørene de taper på å sende det?!:)

Skrevet

Satser på det :)

Worst case er jo at mottaker skulle bli belastet noe... Men sånt har de vel ikke tid til midt i julestria :)

God jul til deg!!

Skrevet

Greia med de nye frimerkene uten pris på er at det er prisen for a-post. Tidligere ble det mye styr hver gang prisen gikk opp noen øre med at man måtte ha 10-øres frimerker osv i tillegg.

Det er faktisk noen som har tenkt!

Bruk frimerkene du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...