Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Lille prinsen vår er så urolig om dagen. Han våkner av at han skriker mange ganger i løpet av natta, og også når han hviler på dagen. På mate han for å roe han ned. Han er blitt ekstrem til å ha hendene i munnen hele tiden, og merker at han gnager gommene sine veldig. Men er det ikke litt tidlig med tenner? Er bare tre mnd?

Også savner jeg veeldig at han sover om natta, han som alltid har sover så godt ;)

Kom gjerne med tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei, ble en del skrivefeil her visst ;) Litt tidlig på morgenen hihi

Skrevet

Det er vanlig at de slevjer og har hendene i munnen lenge før de får tenner. Trur de fleste er plaget først når de er i ferd med å bryte igjennom, og da ser du gjerne de gjennom tannkjøttet (mulig jeg tar feil og noen er plaget tidligere). Men det er ikke umulig.

Jeg ville heller satset på at det er en økeperiode, det er vanlig med lange/flere økeperioder i 3-4 mnd alderen. Her hadde vi også en periode med urolig søvn/endret søvnmønster fra 3-5 måneder.

Skrevet

Okei, ja jeg vet det er vanlig, men har liksom ikke skjønt hva annet det skulle være. Han har aldri oppført seg sånn før. Men, skimter ingen tenner enda, så da er det vel økedøgn.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...