Gå til innhold

Har en liten marinesoldat i huset <3

Anbefalte innlegg

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Her åler Muffin seg over gulvet i voldsomt tempo; halvveis på knærne mens han drar seg frem på albuene. Sååå søøøøøøøøt (sånn helt objektivt altså)!! Rumpa er høyeste punkt; herregud som jeg ler av ham <3 Flere med babyer som holder på sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, herlig, kan levende se han for meg :-)

Her går det i åling på magen foreløpig, men når hun ligger på magen og er skikkelig trøtt og gnukker seg i øynene - da kommer hun opp på knærne og står litt og svaier <3 Dette har hun startet for fullt med for to dager siden. Synes det skjer så masse for tiden, tydeligvis midt i et utviklingsprang! De siste to ukene har hun lært å åle seg, veive megaivrig med armene, strekke hendene over hodet, spise brød og sitte stødig i stol <3

(Satser på at det er derfor nattesøvnen er så som så for tiden....)

Skrevet

Haha, så herlig! :D gutten vår er bare 4,5 mnd så han er ikke kommet så langt, men åååå som jeg gleder meg når jeg leser slike innlegg! her har han begynt å løfte rompa i været når han ligger i mage, og det ser jo så komisk ut!! han er litt av en energibombe og nysgjerrigper, så tror ikke han blir den seneste til å komme seg fra a til b :) babyer er jo bare de skjønneste i verden <3

Skrevet

Jeg har en kamikazekrabber :) Kommer seg opp i krabbestilling og kaster seg fremover med nesa først. Sååå morsomt å se på :D

Skrevet

Hehe, klar for militæret allerede han:p Hun åler seg ikke, men når hun er trøtt legger hun hodet på hånden og gnir seg, samtidig som rumpen er rett til vers!!:P Gleeeeder meg til åling, vugging og til jeg kan le meg ihjel av henne, hehe:p

Isted satt hun i matstolen sin, også prøve jeg å gi henne et middagsglass med lam, DET ansiktsutrykket, hehe... og når jeg lo av henne, så bare gliste hun fordi hun garantert skjønte hva jeg lo av!:P

Skrevet

Hihi! Mini her sto I bro lenge. Først var han oppe på alle fire, men kom ingen vei, så da prøvde han og komme høyere ved å stikke rumpa I været. Så sto han sånn I stedet. Kom ikke av flekken da heller, men så utrolig festlig ut for oss som så på. :-)

Nå derimot fyker han rundt på alle 4 og hviner av fryd når jeg sier jeg skal komme og ta ham. Hyyyler og spinner rundt og feser avgårde så fort han bare klarer. Utrolig morsomt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...