Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Her åler Muffin seg over gulvet i voldsomt tempo; halvveis på knærne mens han drar seg frem på albuene. Sååå søøøøøøøøt (sånn helt objektivt altså)!! Rumpa er høyeste punkt; herregud som jeg ler av ham <3 Flere med babyer som holder på sånn??
Valiana Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Hehe, herlig, kan levende se han for meg :-) Her går det i åling på magen foreløpig, men når hun ligger på magen og er skikkelig trøtt og gnukker seg i øynene - da kommer hun opp på knærne og står litt og svaier <3 Dette har hun startet for fullt med for to dager siden. Synes det skjer så masse for tiden, tydeligvis midt i et utviklingsprang! De siste to ukene har hun lært å åle seg, veive megaivrig med armene, strekke hendene over hodet, spise brød og sitte stødig i stol <3 (Satser på at det er derfor nattesøvnen er så som så for tiden....)
1frafør_1påvei Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Haha, så herlig! gutten vår er bare 4,5 mnd så han er ikke kommet så langt, men åååå som jeg gleder meg når jeg leser slike innlegg! her har han begynt å løfte rompa i været når han ligger i mage, og det ser jo så komisk ut!! han er litt av en energibombe og nysgjerrigper, så tror ikke han blir den seneste til å komme seg fra a til b babyer er jo bare de skjønneste i verden <3
Maitrollet Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har en kamikazekrabber Kommer seg opp i krabbestilling og kaster seg fremover med nesa først. Sååå morsomt å se på
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Hehe, klar for militæret allerede han:p Hun åler seg ikke, men når hun er trøtt legger hun hodet på hånden og gnir seg, samtidig som rumpen er rett til vers!! Gleeeeder meg til åling, vugging og til jeg kan le meg ihjel av henne, hehe:p Isted satt hun i matstolen sin, også prøve jeg å gi henne et middagsglass med lam, DET ansiktsutrykket, hehe... og når jeg lo av henne, så bare gliste hun fordi hun garantert skjønte hva jeg lo av!
Busy_bee Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Hihi! Mini her sto I bro lenge. Først var han oppe på alle fire, men kom ingen vei, så da prøvde han og komme høyere ved å stikke rumpa I været. Så sto han sånn I stedet. Kom ikke av flekken da heller, men så utrolig festlig ut for oss som så på. :-) Nå derimot fyker han rundt på alle 4 og hviner av fryd når jeg sier jeg skal komme og ta ham. Hyyyler og spinner rundt og feser avgårde så fort han bare klarer. Utrolig morsomt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå