Mamman til Loffen ♥ Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg går for tiden og lurer på om Loffen har tenner på gang. Han er plutselig blitt så grinete og urolig, pluss at han slever som en helt. Men når jeg kjenner på gommene hans så kjennes det ut som om det kan være tenner på vei ut oppe. Trodde alle babyer fikk fortennene i underkjeven først? Eller...?
littlefairy Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Som helsesøster sa til meg: De fleste får nede først, men det er ikke noe fasitsvar på det. De kan komme hvor som helst og når som helst Her trodde jeg også gutten skulle få oppe først, men jaggu klarte det å brøyte seg fram en liten nede, og så kom det en oppe, og så kom den andre fortanna nede, litt annenhver Men gommene var harde og kulete en stund før de "endelig" brøyt frem!
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Vanligere med tennene ned først ja. Her gikk det flere uker fra jeg kunne se 4 tenner under tannkjøttet oppe - til den første kom ut. Da de to første kom nede så jeg ingenting i forveien. Plutselilg var de bare der.
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2011 Takk for svar dere to:-) Vi får se hva som dukker opp først i denne foreløpig tannløse lille munnen. Ser nå at rotet litt med tittelen, men på svarene deres ser det ut til at dere skjønte hva jeg mente:-p
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 ENDELIG kom den ene fortannen til småen igjennom i natt! Har ventet og ventet på at en av tennene skal komme nå! Her har hun fått tre nede, og fjerde er på vei igjennom.. jeg har sett at fortennene oppe har bult, så dette var deilig! Jeg trodde at når begge fortennen nede var kommet, så var det de oppe sin tur, men den gang ei... og nå trodde jeg faktisk at det var fjerde nede som kom, men nei, hehe:p De dukker plutselig opp!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Storebror her fikk de to oppe først (7 mnd) =) Lillebror fikk nede først (4 mnd) =)) Så er nok like forskjellig her som med alt annet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå