Happy H Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Så kjekt å sjå deg her igjen!! Mulig du allerede har vert tilbake en stund, men e bare innom sporadisk.. Lyst å ta ein titt på meg?? Igjen!! Lurer fælt på om d blir tidlig fødsel denne gangen og. Og om svangerskapet blir greit. Fødte 5 uker før tiden sist pga akutt svangerskapsforgiftning. Termin 18mars. Tusen takk :)
-mtp- Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Hei Har ikke vert her inne så og si, men har vert inne å tittet en gang eller 3 Er liksom bare innom på besøk nå har en del å gjøre no før jul men ble litt lei av å spå folk og holde en tid så smatt innom her igjne i går og tok meg noe min å se på noen som eg fikk lyst å se på Kan ikke se noe tidlig fødsel på deg Får opp tallet 16 men du vet jo at det kan bety så masse... Men vil sette en fot på 16mars...
Happy H Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2011 Bra du stikke innom i blant hvertfall:) Håpa d gikk bra på jobbintervjuet ditt!!! Kos deg m juleforberedelsene, deilig tid dette.
Happy H Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2011 Bra du stikke innom i blant hvertfall:) Håpa d gikk bra på jobbintervjuet ditt!!! Kos deg m juleforberedelsene, deilig tid dette.
Happy H Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2011 Bra du stikke innom i blant hvertfall:) Håpa d gikk bra på jobbintervjuet ditt!!! Kos deg m juleforberedelsene, deilig tid dette.
-mtp- Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Eg liker denne tiden kjempe godt iallefall Koselig mnd vi har gått inn i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå