Gå til innhold

Noen som har blitt gravide med lav AMH-verdi??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker mye på dette...

Vil gjerne høre gode historier :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har klart det, iallefall så langt:-) Er nesten 7 uker på vei nå, har hatt en IVF behandling hvor de fikk ut 5 egg og 3 ble befruktet. Jeg har AMH på 3.

Skrevet

Vet vel ikke om jeg har en god historie ennå, men kan nå fortelle at det ser ut som om det er mulig. Har AMH-verdi på 3, men jeg er 37 år da :) Er ruger og har testet positivt, men har blødd litt. Så er vel ikke sikkert utfallet blir positivt, men det er nå i alle fall mulig å bli gravid :)) Hørt om flere med AMH under 3 her inne som har fått det til da. Lykke til!

Skrevet

Åh det var godt å høre ...

Leser så mye på nett og ble litt bekymret.

Oppstartsamtale til torsdag på riksen..

Skrevet

Godt å høre :)

Lykke til - krysser fingrene for deg :)

Skrevet

OH YES!!! Når jeg målte så hadde jeg på 0,3 (så lavt at det ikke går an å måle)

Hadde ett ivf på full pupp medisiner, fikk ut ett egg, null befrukting. Fikk beskjed om å adoptere eller gå for ed, bestemte meg for ett privat forsøk hos Aleris. Full dose medisiner, fikk ut ett egg, og det egget er en liten rakker i magen min som kommer ut om to uker (termin 23 desember) så.....

IKKE GI OPP!!!! Det ER mulig!! ;)

Skrevet

Jeg målte AMH okt/nov 2010 og den var på 1,2. Jeg ble gravid med tvillinger (3.ivf) og har termin i januar. Jeg er 39 år og gynekologen sa at AMH på 1,2 var normalt for min alder.

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har AMH< 1 og fikk beskjed om å droppe hele greia, evt vurdere eggdonasjon. Ble gravid på 1.ivf, men spontanaborterte. Ble gravid på 2.ivf og er nå 15 uker på vei m tvillinger(fikk ut bare 3 egg på dette forsøket). Er 39 år forresten.

Anbefaler deg å iallfall prøve ett forsøk for å se hvord kroppen reagerer på stimulering. Sannsynligvis må du ha høye doser hormoner. Jeg gikk på kort regime og har mer tro på det i slike tilfeller. Sørg iallfall for at legen er klar over den lave verdien sluk at du slipper et prøveforsøk m standard opplegg, for det vil neppe være lurt for deg.

Lykke til! :-)

Skrevet

Gratulerer :))

Hvor gammel er du?

Jeg er 28 år.. Så lavt til å være på den alderen..

Skrevet

Var sprmål til popstar, hvor gammel :)

Skrevet

37 er jeg:) Men ikke tenk på alder og antall egg. Legene har en tendens til å over-dramatisere. Jeg var gravid 3 ganger på ett år, og siste gang klaffet det.

Det har med kvaliteten på egga og gjøre, ikke kvantitet.

Det finnes de som har masse egg, men aldri blir gravide... Så finnes det de med få, men gode egg;)

Hadde også kort regime nå når jeg ble gravid!:)

Lykke til og ikke hør på "ekspertene", tro på deg selv og stå på:))

Skrevet

Hva er forskjell på kort og lang regime?

Takk for gode ord :)

Skrevet

Etter to spontanaborter og ett halvt år som prøver startet jeg med utredrning. Fant ut at jeg hadde AMH på 4 og vi søkte om IVF. Jeg ble "tildelt" ett forsøk siden jeg var 39 år og de hadde ikke tro på at det ville fungere med mine verdier og alder. Vi var på første samtale vedrørende oppstart av prøverør på en fredag og den helgen blir vi spontant gravide uten hjelp. Jeg fødte verdens hærligste lille frøken i mai som er 6 mnd. i dag, og tro det eller ei nå har jeg akkurat testet positivt igjen. Jeg er jo ikke sikker på at det vil gå bra denne gangen, men det beviser iallefall at det går fint ann å bli gravide med en AMH på 4:-)))

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg er 31 :-) Men nå har jeg vært på ultralyd og det viser seg at jeg har fått full klaff på begge eggene og venter tvillinger. Er 7 uker på vei:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...