Gå til innhold

Noen som er i uke 4? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

førstefødte til meg :) gleder meg masse til resten av svangerskapet. Tenkte å ringe lege imorgen å høre om han/hun vil ha meg inn til kontroll eller om vi skal vente litt. Greit å få den første samtaler føler jeg når jeg ikke har vært gravid før :)

Annonse

Annonse

Min tidligere lege (jeg har byttet nå) bare lo da jeg ringte i uke 6 og ville ha time for å bekrefte graviditeten... Hun mente at INGEN leger tok inn noen før det hadde gått minst 12 uker!

Min nye lege, derimot, er helt skjønn og har tatt meg imot på en god måte siden første kontroll i uke 9!

Lykke til! Og vær forberedt på at ikke alle leger er like kule (jeg var strålende fornøyd med min tidligere lege frem til jeg ble gravid)

Gjest Flora med nr 3 <3

Jeg er 4+5 ca :)

Har to barn fra før, på 6 år og 2 år. Jente og gutt.

Var foresten på UL i går (pga høy hch og SA i okt) Så bare en svart flekk, "plommesekken"kunne ikke se noe innhold eller noe annet.

Så vent i alle fall til uke 6, for da kan man gjerne se hjertet slå også :)

Hvis du bare skal gjøre det for spenningens skyld mener jeg.

Skal tilbake i uke 8 og gleder meg !

Jeg er 4+5 i dag :)

Testet positivt på torsdag..og fredag..og lørdag..hehe

Flere enn meg som sliter litt med virkelighetssansen? Klarer ikke skjønne at jeg, ja JEG, er faktisk gravid... Aldri vært det før :)

Etter 3 år med prøving, så var det jammen meg på tide da, men... skjønner det fremdeles ikke helt :)

Så mange vi er som er omtrent likt da? :) Dette kan jo bli riktig så koselig fremover :)

GRATULERER MED BABY, ALLE SAMMEN! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...