pilutt1 Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg slår følge med deg!! Syns denne tida har gått for jeg! Håper resten av tida går like fort! Ønsker lykke til til alle:)
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Jaaa, jeg følger med. Er 11+1 idag. Hva er dere? Og jeg gleder meg såå! Hihi! Har igrunn gått ganske fort her også.Godt er det, men jeg har fortsatt ikke sluttet å være nervøs for at om noe er galt. Ikke før jeg hører hjerte slå!
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2011 Føler ikke at det er gått så fort jeg, men deilig å snart kunne gå over :-) Jeg er også 11+1 i dag, termin 28.juni :-)
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Hmm... Hvorfor har jeg termin 27.juni da? hihi!?
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Jeg går over til 2 trimester på fredag, å jeg gleeeeder meg! endelig! må si jeg er litt lei av å lese om alle sa og ma og blødninger ol, syns delvfølgelig veldig synd i de som opplever dette, har opplevd det selv, men blir så redd for at det skal skje igjen når jeg leser alle disse triste innleggene... så nå skal det bli godt å gå over til 2 trimester, å se fram mot alle di gledene som kommer:)
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2011 Hmm, merkelig.. Var jo på kontroll i går, og sa at første dag i siste mens var 19. september, da sa hun at jeg var akkurat 11+ 0 og at termin er 28. juni... det er det som kommer opp når jeg tar sånne terminkalkulatorer på nett også...
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2011 Ja, det er trist å lese sånt, trist for de det gjelder. Har opplevd litt av et selv de siste årene også, så føler meg veldig heldig som har kommet så langt nå... Skal derfor bli ekstra godt å komme meg over i 2. trimester :-)
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Hmm.. nå ble jeg forvirra. Måtte sjekke på terminkalkulatoren igjen. Jeg taster inn 19.sept. og 28 dager syklus. Da blir det 27. juni. Tok den på babyverden.no. Legen min kom også frem til 27.juni... Rare greier.
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2011 Hmm, nå fvår jeg og opp 27. juni. Men samtidig står det at jeg går over i andre trimester neste tirsdag, og da er jeg jo 12+1, ikke 12+0... skjønner ingenting...
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2011 Nå har jeg prøvd 5 forskjellige, og for å gjøre meg enda mer forvirret får jeg faktisk 25.juni som termindato på 2 av de, og på den ene står det at jeg går over i andre trimester neste mandag, som jeg trodde egentlig, ikke tirsdag,.. :-p tror jeg bare holder meg til det jeg først trodde :-p
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 6. desember 2011 #12 Skrevet 6. desember 2011 hehe, ja da blir man forvirret, jaja! Uansett så får vi jo den endelige termindato på ord. ul Og sjansen for å føde på termin er jo ikke så stor heller så Men 2. trimester begynner vel 12+1? Hvis jeg har fortstått riktig? Og det er jo tirsdag
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2011 Leser på forum-beskrivelsen her at 1. trimester er ferdig når man er 11+6, altså på søndag, så da er jo mandag 12+0 og tirsdag 12+1, så jeg forstår det sånn at da må jo 2. termin starte med 12+0. Jeg velger å tro på det ihvertfall, så er det en dag mindre, hehe...
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 6. desember 2011 #14 Skrevet 6. desember 2011 Hehe, da går jeg for den jeg også!
Fjelljenten Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 6. desember 2011 Hehe :-) Men litt irriterende dette for en kontrollfreak som meg, i forumbeskrivelsen her står det jo faktisk "Første tredjedel går fra 1. dag av siste mens til og med uke 12. Det vil si 11 (uker) + 6 (dager), da er man 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1" Men hva med 12+0 da...? Har spurt om det i "spør jordmødrene" nå, hehe... er vi liksom trimester-løse akkurat den ene dagen da liksom?
norskepigen Skrevet 7. desember 2011 #16 Skrevet 7. desember 2011 Oi, holy moly -Jeg går inn i 2. trimester på fredag. Iiik så fort det går!
*Lykkelig 1984* Skrevet 7. desember 2011 #17 Skrevet 7. desember 2011 Jeg slår følge på Søndag den 11! Det skal feires med en ultralyd på mandagen:)
<35og3åring+lillejunispire<3 Skrevet 7. desember 2011 #18 Skrevet 7. desember 2011 Hei hei! Jeg slår følge... Begynte på min 12 uke idag (11+0) Så om en uke er jeg ferdig med 1. Trimester. Delmål 1 unnagjort... :-) Rart det der med termin, legen min sa at jeg har termin 26 juni, men i følge div terminkalkulatorer er terminen 29 juni... Vel vel,spiller vel kanskje ingen rolle. Babyen kommer når den kommer
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 7. desember 2011 #19 Skrevet 7. desember 2011 Hihi! Jeg forsto det også sånn ifølge beskrivelsen at 2.tri begynte 12+1. men skal til jm etterpå, da skal jeg jammen spørre. Måtte også regne på det med termin. Satt å telte ukene på kalenderen. Det er vel 40+2 som er rett? Da blir det onsdag 27.juni vi har termin. Kan det være at legen din ikke har telt med skuddår kanskje? jaja, samme det igrunn. men kontrollfreak som ejg er måtte jeg jo sjekke. om det ikke var 28 jeg hadde.hehe. Men som <35og3åring+lillejunispire<3 sier babyen kommer når den kommer Rart man skal glemme så mye om sånne svangerskapsgreier. Når man akkurat har vært gjennom det nesten,hehe. <35og3åring+lillejunispire<3 jeg blir også helt forvirra med de kalkulatorene. De må regne forskjellig alle sammen. Lettest å telle på kalenderen selv,hehe
Fjelljenten Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #20 Skrevet 7. desember 2011 Vi er en del da faktisk, så gøy :-) Lykke til på UL på mandag da Lykkelig 1984 :-)
Solbakken, junispire 2012 <3 Skrevet 7. desember 2011 #21 Skrevet 7. desember 2011 Jeg er 11+6 idag og skal endelig over i neste uke Gleder meg til å kunne dele gleden med alle og ikke minst til å forhåpentligvis kunne senke skuldrene litt mer.. Var på tidlig UL i uke 8 og så et lite dunkende hjerte da <3 Skal tilbake på UL onsdag om en uke og krysser fingrene for at alt ser bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå