Alexander's Mamma Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 må bare klage litt, er 23+3 uker på vei og magen kjennes så stor og ubehagelig og stram ut. er det fler som har det sånn? dere som har "gjort dette før", blir det bedre eller kommer det bare til å føles mer og mer ubehagelig?
prøver1991 Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Slik er det hos meg også, jeg er førstegangs og er 24+4
Alexander's Mamma Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2011 så bra det ikke bare er meg som føler det sånn da ^^
prøver1991 Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Det er nok et tegn på at magen vokser nå bare mer og mer, det er jo fra denne tiden og 3 måneder frem at babyen vokser mye hver uke
Alexander's Mamma Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2011 ja det er sant. men kjenner lite for å ha det slik i 3 mnd til ^^ får snakke med jordmor når jeg skal til henne neste uke. håpe hun kan trøste litt =) gleder meg, hun er så koslig.
Mammaen til Turid Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 har problemer med bukser for tia, for de "strammer" over magen.. :/ (men må jo ha bukser på for å gå ut dørene ) jeg sliter helst på kveldstid, men også i perioder på dagen.. er nok normalt og alt det der, men er jo litt plagsomt.. *ler* og jeg er "bare" i uke 20...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå