TurboJenny87 Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Er på besøk fra 1.tri, gleder meg masse til å komme inn her om 2 uker:-) Hvordan "begynner" magen? Nede ved symfysen eller ved navlen? Og dere førstegangs: når merket dere magen? Som dere forstår så gleder jeg meg masse til den begynner å poppe frem:-)
prøver1991 Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Hos meg fikk jeg først mage fra navlen og ned, dette begynte rundt uke 12, nå er jeg 24+4 og synes magen blir større for hver uke som går, syned det er så koselig , og nå er gutten min blitt så stor at jeg kan se tydelige spark
TurboJenny87 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2011 Å så heldig du er:-) Håper jeg også kan merke magen vokse om et par uker... Lykke til videre!
litekreativtbrukernavn Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 min startet nede ved symfysen, og "krøyp seg" sakte men sikkert opp til navlehøyde. Nå går det bare utover (er veldig kort i livet, så ikke så mye plass "innover") Men satt å så på bilder i går, ifra uke 16/17/18 osv...Husker jeg syntes at magen var SÅ stor! hehe, men den virker jo bitteliten iforhold til nå (23uker) Lykke til videre.
tonesnupp Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 hei. jeg er førstegangs. er 16 uker å jeg begynte først å få litt mage for et par dager siden. men den er merkbar for andre å så min begynner uner navlen.
TurboJenny87 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2011 Gratulerer:-) Høres ut som om du er en av de som får mage "over natten"... Må nok sikkert belage meg på å vente en del uker før gravidmagen kommer altså:-p (er bare 9+6)
smet Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Magen min viste i uke 9, en liten kulemage som var så rund at man så at jeg var gravid og ikke bare lagt på meg. Den vokser stadig mer og mer, i uke 19 fikk jeg spørsmål om jeg var 8 måneder på vei.
*LilleTroll + spira Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Jeg er 2. gangs og i uke 14+2, mange som ikke ser magen min.. Jeg merker det selv, men det er fordi jeg jo kjenner egen kropp veldig godt! Med første hadde jeg tydelig mage i uke 15-16, så varierer nok fra gang til gang og hvordan knøttet ligger plassert! For alt jeg vet skjer mye på 2 uker og :-)
Linerlen og pipipen Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Hos meg så kom magen brått iløpet av uke 13. Så stod det helt stilt før den i uke 18-19 plutselig skjøt fart igjen. Er 21+0 i dag, og har ikke sjangs til å gjemme vekk magen med mindre jeg trer på meg en søppelsekk
mia_maria Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Jeg er 19+3 i dag, og fikk mage for en uke siden. Den synes kun for de som kjenner meg. Gleder meg til å få en kul slik at andre kan se det:) Magen startet nede og har jobbet seg sakte men sikkert opp mot navlen. Typisk jentemage har jeg fått høre, og det stemmer jo:D
Mamma til 2j Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Jg er 16 uker, og bare fått spekk på magen;-) har ikke noe særlig gravid mage. Forrige svangerskap så man ikke jeg var gravid før jeg var 6 mnd på vei, jeg er ganske høy og mye plass innover, litt trist:-( Lykke til alle, vi har spennende tid i vente:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå