Gå til innhold

Til dere med mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på besøk fra 1.tri, gleder meg masse til å komme inn her om 2 uker:-) Hvordan "begynner" magen? Nede ved symfysen eller ved navlen? Og dere førstegangs: når merket dere magen? Som dere forstår så gleder jeg meg masse til den begynner å poppe frem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg fikk jeg først mage fra navlen og ned, dette begynte rundt uke 12, nå er jeg 24+4 og synes magen blir større for hver uke som går, syned det er så koselig , og nå er gutten min blitt så stor at jeg kan se tydelige spark :)

Skrevet

Å så heldig du er:-) Håper jeg også kan merke magen vokse om et par uker... Lykke til videre!

Skrevet

min startet nede ved symfysen, og "krøyp seg" sakte men sikkert opp til navlehøyde. Nå går det bare utover :) (er veldig kort i livet, så ikke så mye plass "innover")

Men satt å så på bilder i går, ifra uke 16/17/18 osv...Husker jeg syntes at magen var SÅ stor! hehe, men den virker jo bitteliten iforhold til nå (23uker) ;)

Lykke til videre. :)

Skrevet

hei.

jeg er førstegangs. er 16 uker å jeg begynte først å få litt mage for et par dager siden. men den er merkbar for andre å så:)

min begynner uner navlen.

Skrevet

Gratulerer:-) Høres ut som om du er en av de som får mage "over natten"... Må nok sikkert belage meg på å vente en del uker før gravidmagen kommer altså:-p (er bare 9+6)

Skrevet

Magen min viste i uke 9, en liten kulemage som var så rund at man så at jeg var gravid og ikke bare lagt på meg. Den vokser stadig mer og mer, i uke 19 fikk jeg spørsmål om jeg var 8 måneder på vei.

Skrevet

Jeg er 2. gangs og i uke 14+2, mange som ikke ser magen min.. Jeg merker det selv, men det er fordi jeg jo kjenner egen kropp veldig godt!

Med første hadde jeg tydelig mage i uke 15-16, så varierer nok fra gang til gang og hvordan knøttet ligger plassert! For alt jeg vet skjer mye på 2 uker og :-)

Skrevet

Hos meg så kom magen brått iløpet av uke 13. Så stod det helt stilt før den i uke 18-19 plutselig skjøt fart igjen. Er 21+0 i dag, og har ikke sjangs til å gjemme vekk magen med mindre jeg trer på meg en søppelsekk :P

Skrevet

Jeg er 19+3 i dag, og fikk mage for en uke siden. Den synes kun for de som kjenner meg. Gleder meg til å få en kul slik at andre kan se det:) Magen startet nede og har jobbet seg sakte men sikkert opp mot navlen. Typisk jentemage har jeg fått høre, og det stemmer jo:D

Skrevet

Jg er 16 uker, og bare fått spekk på magen;-) har ikke noe særlig gravid mage. Forrige svangerskap så man ikke jeg var gravid før jeg var 6 mnd på vei, jeg er ganske høy og mye plass innover, litt trist:-(

Lykke til alle, vi har spennende tid i vente:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...