Gå til innhold

hjelp....brun utflod over flere dager :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 12+4 uker på vei, og har de siste dagene hatt brunaktig utflod. noen som har erfaring med dette? skal til jordmor om 3 dager, og håper å få noen svar da. vet ikke om dette er vanlig og hva som evnt. kan være årsaken til dette? sist jeg var gravid hadde jeg aldri antydning til blødninger...håper alt er bra med den lille spiren!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har desverre dårlig erfaring med brun utflod.. Men mange sier d er verre med friskt blod..

Ville ringt lege/jordmor og bedt om eg sjekk:) sannsynligvis går s fint! Lykke til :)

Skrevet

Det var nok en MA :( Fosteret hadde vært dødt i 3-4 uker....

Skrevet

Forferdelig trist å høre:(:(:(

Opplevde d samme som deg i uke 14. Derfor eg skrev eg hadde dårlig erfaring m brun utflod. Litt redd for å skrive d, fordi d kan skremme folk unødvendig. Eg hadde brun utflod i 3dager,så kom det friskt blod!

Ta godt vare på hverandre no,og husk at man sørger ulikt. Det er lov å være trist og lei seg,så ikkje bry deg om kommentarer fra andre. Mange veit ikkje ka de skal si og gjøre, og slenger da ut flåsete bedrevitende kommentarer..

Hvis det er en mager trøst, ble eg veldi fort gravid igjen etter SA!:) når blødningene stoppet ble eg gravid før menstruasjonen kom tilbake!

D resulterte i et turbotroll på snart 4år no.

Så det er håp for dåke!!:)

Ta vare på deg sjøl i tiden fremover!

God klem

• 3 måneder senere...
Skrevet

Takk for fine ord! Kan nå meddele at jeg er gravid igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...