Gå til innhold

Noen med termin rundt 25.feb? :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei å hå damer :)

Er litt nysjerrig på hvor mange vi er som har termin i slutten av februar, og hvor alle hører hjemme? :)

Jeg er (om 12 dager) 20år, dette er min første, jeg har termin 25.februar å holder til i Ytre Namdal(Nord-Trøndelag)

God Mandagskveld! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har termin 26. feb.

Er fra Troms og venter nr 3 :)

Skrevet

hei "Vinterdamen" :)

Vi skulle hatt en liker knapp ;)

Morsomt og høre at det er noen som har Termin så nært min egen :D Kanskje blir vi og ende opp med å skrive fødselshistorie samtidig ;)

Masse lykke til videre :)

Skrevet

hei. Jeg har også termin 25. februar:) Venter nr.2. Bor i trondheim. Hvordan er formen din? fått stor mage?

Skrevet

åh så morsomt :)

Formen så langt er ganske grei! Har 40%SM pga bekkenløsning og hyppig senestrekk (Fysjameg), sover lite og ingenting om nettene, men er ellers i god form og godt humør :)

Magen er begynt og bli rund og fin ja :D Skal på julebord til helgen, og prøvde på meg litt klær i dag, og bestemte meg faktisk for og gå for en ganske ettersittende topp, som jeg så kjempegravid ut i :D Elsker det ^^,

Hva med deg? hvordan er formen? og har du begynt å fått skikkelig babymage? :)

(Kjenner jeg sliter litt med og skrive bokmål når jeg møter en medtrønder, hehe)

Skrevet

Hei og hå!

Jeg holder til i Kristiansand, er 26 år, venter en liten herremann 24. Februar.. =)

Skrevet

Hei :) Jeg har termin 26. feb og venter mitt første barn, er 23år og bor i Tromsø :)

Skrevet

Jeg har termin den 25 feb :) Men jeg bor i Bodø da :) er 26 år og dette blir mitt 2 barn :)

Skrevet

Heisann

Har termin 22.februar, er min første. Blir 21år i januar før prinsen ankommer:)

Skrevet

hei!

Termin 27.februar, er 33 år og bor i Trondheim. Har en gutt født i 2009 fra før.

Skrevet

Hei hei :o) Jeg er 34 år å har termin 20. februar. bor på inderøy

Skrevet

Hei :) Termin 27.februar, fra Stavanger :)

Skrevet

"Lille spire<3"

så morsomt med flere medtrøndere :)

Du skal sikkert til levanger når den tid kommer du da? :)

Skrevet

Hei du!

Samme termin som meg og samme fødested, regner jeg med. Kanskje vi treffes på UNN da i slutten av februar? :)

Skrevet

Jepp, lilleGull2012<3, må vel en tur på levanger da ja :-) du å?

Skrevet

Venter en liten prins som har fått ankomstdato 26.februar. Vi bor i Ullensaker/Akershus og jeg er 31år. Venter barn nr 3 :)

Skrevet

"Lillespire<3"

Satser på levanger, men med min flaks så ender jeg nokk opp i namsos(Bor 2t unna namsos så jeg må vel rekne med og ende opp der):P

Vi får se hvor god tid man har da tiden er inne ;)

Skrevet

Hører til i februargjengen jeg også!

Venter gutt nummer tre 25 februar. Bor utenfor Oslo, er 27 år.

Skrevet

Hehe, du det hadde vært gøy :D *presse om kapp*

Skrevet

Jeg har termin 19. februar :)

Hører til på Svalbard, men skal reise til Levanger slik at jeg kan føde der. (Alle gravide må reise fra Svalbard 2-3 uker før termin da vi ikke har fødeavdeling her).

Har ei jente fra før, hun blir ett år denne mnd :)

Skrevet

Hei, jeg har termin den 26. februar =) er 21 år og bor i halden =)

Skrevet

Hei! Jeg har termin 22. februar og skal føde i Namsos (bor her).

Magen begynner å blir veldig stor. Har fått flere spørsmål i det siste om det blir baby før jul. Vel...ikke akkurat... Dette er mitt andre svangerskap, men jeg var stor forrige gangen også.

Skrevet

Da kanskje vi ender opp på barsel sammen da "Tuppa blir Storesøster"? :)

Uansett.. Morsomt at vi er så mange : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...