min<3 Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg syntes det er så utrolig vanskelig å vite hva/hvor mye jeg skal kle på min lille på 6 mnd. Han ligger i voksi pose. Kan mødre i Oslo/ Akershus området dele sine erfaringer med meg siden det er her jeg bor. Ta gjerne dagen i dag som et eksempel:). Takk
Jenny251210 Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Hun sov ute i ettermiddag, var -1. Ullbody, ullstrømpebukse, ullsokker og ulllue. Fleeceklær over og Odenwalderpose ytterst. Var varm og god da hun våknet
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jeg bor ikke i Oslo, men jeg ville bare si at jeg har på det samme på min datter(7,5mnd) som hun over:) + et babyteppe inni odenwalderposen siden den er litt stooor:)
uhhuhher Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Han er ti måneder og ligger i Voksi. Har på body, strømpebukse, sokker, tynn genser og tynn dress, alt dette i ull. Strikkede votter og god og tettsittede strikket lue. Er god og varm, muligens litt klam i nakken, men jeg synes det er vanskelig nå med den kalde vinden, så tar på et ekstra lag på overkroppen.
min<3 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2011 Da ligner dette veldig på hva jeg har kledd på min mini. Syntes det er så mange mødre som kler på barna sine så sinnsykt mye klær ( de jeg er i barsel med bl.a) ikke så lett dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå