Gå til innhold

None som flytter til andre trimester om 2 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10+2 idag og hørt hjertelyd denne uken + ul i uke 8 så tror og håper at alt er bra og at jeg flytter til 2 tri om to uker! Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flytter inn til 2.tri om ca 2 uker, er 9+5 i dag:-) Når hørte du hjertelyd? Jeg prøvde 9+3 men hørte ingenting så jeg fikk sambo til å gjemme doppleren fordi jeg ble så stresset:-\

Skrevet

Hørte ingenting uke 9-4 og fant den med en gang i uke 10+0;) Men der stopper det for meg. Mulig jeg sjekker 1 gang til i uke 12 før offentliggjøring men tror egentlig ikke det er bra. Merker at lille nurket "stikker av" allerede så tidlig når jeg har hørt. Ikke stress, det er ikke vanlig å finne lyden før livmoren er over skambeinet! Dette går bra;)

Skrevet

Åh det var betryggende å høre:-) Hmmm men kanskje jeg hørte hjertelyden da? Med en gang jeg tok doppleren midt på symfysen hørte jeg en tydelig puls i ca 3 sek, men så forsvant den... Rakk liksom ikke å ha en formening om frekvensen, men mener den var litt raskere enn min egen. Ble litt forvirret for ellers finner jeg bare min egen puls ut mot lysken, samt rett under navlen, og min egen puls forsvinner heller aldri fra doppleren....

Skrevet

Dette er veldig vanlig. Lille nurket er jo godt inne under skambeinet så det er ikke lett å høre. Jeg skjønte det var lille bebisen sin hjertelyd maskinen catchet den i 30-40 sek med 188 slag i minuttet så ingen tvil. Jeg hadde ventet noen uker til og forsøkt igjen. Men som sagt ikke bruk den ofte. Tror ikke det er så bra.

Skrevet

Jeg er 10+4 og var på ul på fredag. Vi så hjertet som slo og armer som viftet som bare det, så vi satser alt på at det går bra! :) Tenk at vi er over i 2. trimester om to uker allerede! Hurra!!

Skrevet

jeg og, 9+5 i dag :-)

skal på tidlid ultralyd uken før jul, så håper det blir en veldig gode jul!! ;-)

Skrevet

Jeg flytter til 2.trimester om 2 uker. Er 10+0 i dag =)

Skrevet

Da er vi to eksakt like langt susie85:-)

Skrevet

Jeg flytter inn om 2.5 uker...teller det? ;)

Er 9+2 i dag! Skal over i 2.tri 1.juledag!!

Skrevet

Det TELLS:) Vi skal få baby til sommeren, joohooo!

Skrevet

Yeiiii, dette blir uhorvelig spennende. (Selv om det er med nr. 2..) hehe. Jeg kjenner meg nervøs, spent,utålmodig og alt på en gang :)

Skrevet

ja det er vi TurboJenny87 .. gleder meg til de 2 ukene har gått sånn at jeg kan dele min glede med resten =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...