Gå til innhold

Uttak i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fikk ut 7 egg!! Jeg er fornøyd jeg:)

Men usj, det er vondt:(

Hvordan er det? Prøver de å befrukte alle? Hvis noen skal legges på is, er de ferdig befrukta da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 7 egg!

Ja de prøver å befrukte alle. Eventuelle egg på frys er ferdig befruktet:-)

Lykke til med befruktningen!

Skrevet

Jepp, slik er det!

Lykke til! Og det er faen så vondt ja, men om et par dager merker du nok ikke mer til det! :)

Skrevet

lykke til:)

ja det er jammen ikke noe godt det der... jeg fikk så vondt sist gang så vett ikke om jeg vil gjøre det tredje gangen om jeg må det :( syns det var helt jævlig sist gang :( sorry språket...

håper formen blir bedre etter hvert:) som sagt lykke til, håper på det beste:)

Skrevet

hvor mange ble befrukta?

Skrevet

Jippi! 5 av 7 ble befrukta!! :):) Beste vi har opplevd:)

Tror dere det er noen sjans for fryseboksen?:)

O jul med din glede - nå snør deg også! Smiler:):):)

Skrevet

det er jo kjempebra:-)

sjangs for frysern ja, jeg fikk befrukta 4 av 7, og har 3 på frys:-)

hvor artiiiiig:-)

Skrevet

Gratulerer :)

Jeg hadde også uttak - på Hausken - på mandag. Innsett imorgen (onsdag). Jeg fikk faktisk ut 18 egg hvor 14 ble befruktet. Så håper gull egget/ne finnes blant dem ;)

Enig - det er ikke akkurat smertefritt dette herne. Men det går jo relativt fort over - heldigvis! Så satser vi på at vi får en flott "julegave" i år ;)

Masse lykke til imorgen! Vi krysser fingrene for gode egg både i kropp og på frys ;) ( ja kun gode befruktede egg blir lagt på frys)

Skrevet

Å gurimeg, ikke si at det er sååå vondt da? :/ blir ille nærvøs jæ! Er det vondt der og da også? Eller mest etterpå? Er så spent, skal muligens gjennom det neste uke!! :)

Skrevet

det er veldig forskjellig fra person t person å fra gang t gang... jeg har tatt ut egg to ganger og det var stor forskjell fra de to gangene. var ikke så ille første gang men verst andre gang, men som sagt veldig forskjellig...

men klart det er ikke noe godt i det hele tatt, ønsker deg lykke til Tussi89:) det går nok bra skal du se:)

klem klem

Skrevet

smertene går fort over tussi. så ikke noe å gruve seg til,. er vondt senere ja, men ha paracet og soffan så går det bra.

Skrevet

åh, dere er nå bare så snille:) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...