muffinsdronningen Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 er det mulig at pappan (eller noen andre selvfølgelig) kan høre lyder inne i magen (babyen)? eller er det bare vanlige "magelyder"
mamma*til*aprilbaby<3 Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 pappaen her sa her om dagen at han hørte hjertelyden på babyen, noe jeg ikke trodde gikk an.. men han kjente på min puls samtidig og sa at det måtte være babyens
Fru Eriksen Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jordmoren min sier at det snart burde være mulig å høre hjertelyden ved å legge øret mot magen min. Er i uke 28 nå. Så pappan lytter spent hver kveld nå
2 tette og 1 badehette Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Her hører mannen det også ved å legge øret mot magen min - men kommer helt an på hvordan den lille ligger inni der. Er 23+2.
Bondebaby Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Det skal visstnok gå an å bruke en tom dorullhylse som "jordmorstetoskop", og da blir det litt lettere å høre. Vi prøvde det ganske tidlig, uten å høre noe annet en romling. Men kanskje jeg skal høre om mannen vil prøve igjen nå når jeg er kommet til uke 26? Noen andre som har prøvd denne metoden?
litekreativtbrukernavn Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Jeg hører hjertelyden innimellom, når jeg lytter med stetoskop... Men da må jr ligge helt oppimot bukveggen min Pappaen har hørt det en gang. Når jeg begynner å "poke" med stetoskopklokka, så begynner ungen å røre på seg, og da forsvinner lyden fort... -Dorulltrikset har jeg også hørt kan fungere bedre en øre imot magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå