Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fremskynder dette fødselen? deres erfaringer? er i uke 36 og tenkte å begynne nå med dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat startet selv, litt i seneste laget siden det anbefales fra uke 36-37.

Akupunktøren snakket om at det jo ikke er noen garanti for at akkurat du får fortgang i ting, men at forskjellige sammenlignende forskningsresultater viser til at modningsakupunktur gir en generell større sjangs for raskere fødsel, og fødselsforløp.

Har ikke skjedd noe på fødefronten min etter første runde, men merket godt nålene som ble satt for energi og avslapning - følte meg uvanlig balansert, blid og harmonisk resten av dagen. Første møte med akupunktur, og blir garantert ikke siste. Jeg ville gått for det, selv om du nok må regne å sette av en god slump penger til dette fram mot termin! Selv går jeg 2-3 ganger per uke.

Skrevet

hei:-) innom fra småtroll da jeg fødte min prins 1 nov.

jeg begynte med modningsakupunktur ganske sent, husker ikke helt hvilken uke. og jeg tror ikke at det satt igang ting fortere på meg, men fødselen gikk ganske raskt. gikk 6 timer fra vannet gikk til han var ute, og d er jo ganske raskt til å være førstegangs. jeg fikk også akupunktur underfødselen for å få raskere åpning og to nåer for å hjelpe til å løsne morkaka etter han var ute. jeg har også gått til fysio og fått akupunktur for sterk bekkenløsning etter fødsel og det har hjulpet masse! så jeg anbefaler akupunktur påd et sterkeste! pengene er det verdt syns jeg!

Skrevet

Jeg var på dette i går, og fikk beskjed fra jordmoren som gjorde dette at de kan IKKE sette i gang fødselen med dette, men det kan evt. fremskynde 1 dag eller 2... men det hjelper til at fødselen går bedre og muligens lettere.

Jeg fikk nåler mot kvalme, dårlig søvn og litt annet, vet ikke om det er tilfeldig, men jeg sov mye bedre i natt enn jeg har gjort på veldig lenge:)

Ble anbefalt dette via min faste jordmor på helsestasjonen, og dette var også på helsestasjonen, så betaler ikke noe for det. Skal igjen neste uke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...