Gå til innhold

Magekramper som går nå? Hvor lenge varte det hos dere? Er det rødvinspølsa?

Anbefalte innlegg

Min sønn på 8 er hjemme i dag med magekramper, det startet i går kveld. De kommer innemellom. Men det startet etter han spiste ei neve med rødvinspølse biter. Og smertene er der enda, så det kan vel ikke være den pølsa?

Fortsetter under...

3 av mine fire barn har vært syke siste tiden, magevondt, hodepine og feber etterfulgt av forkjølelse. Ene kastet opp en gang, de to andre hadde bare vondt i magen...

Jeg har hatt noen episoder med skikkelig knip, og så må jeg på do. Ikke diare eller noe, men bare innmari knip og følelsen av å måtte på do. Dette har vart noen uker, men faktisk ikke hver dag. Kommer og går.

Og dette er ikke vanlig til meg å være.

Jentungen har også hatt sånne episoder, men hun har ikke måttet på do på samme måte som meg. Og det er samme tidsrom som meg.

JEG tror det er noe som går, ja.

Annonse

Ja min gutt hadde det i ei og ei halv uke. Spøy, diare og feber.

Kjempe slitsomt, da han bare er 2 år og gikk rundt og klynket "mammaaaa....mammaaaa" hele dagen! Når han endelig var frisk, fikk jenta på 3 år, influensa. For hun fikk bare feber og vondt i kroppen.

Endelig etter 2 tunge uker, er de friske. Jenta på 8 mnd, jeg og pappan har ikke merket noenting til det..

Men er bare glad for at de fikk det nå før jul :)

Vi har det samme her. Først hodepine, deretter magevondt i større eller mindre grad, feber og forkjølelse. Alle utenom mannen har hat det til nå, men bare ene jenta har kastet opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...