Gå til innhold

hei :) Da kommer jeg hit :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en lite planlagt pp så flytter jeg over hit :) tok test i går og i dag med 2 klare streker. skal kjøpe digital idag :)

første gang jeg er gravid å vet ikke noe hva jeg skal gjøre. vet ikke helt om det har gått opp for meg enda :P

Kjenner heller ingen av dere så håper vi blir bedre kjent etterhvert :)

Selvsagt hvis noen kjenner meg så skal dette være hysj hysj så lenge som mulig :P

kleeem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!! :-)

Skrevet

Heisann og velkommen inn til frustrerte fruer gjengen :)

Gratulerer med postitiv test, så spennende :)

Skrevet

takk så masse :) gleder meg så masse til fortsettelsen :)

Rart å tenke på at noe vokser imagen min. har ønsket dette i manger år nå. Tror ikke det har gått opp enda for man merker jo ikke noen forskjell på kroppen enda. Mulig det forandrer seg når jeg tar en digital imorgen og det står Gravid der :)

Skrevet

Ja, det er ganske så merkeligt ja..

har ikke gått opp for meg heller :) og jeg er 8+1 i dag. Dette er min nummer 2. Nr 1 er 6 år, så det er en evighet siden jeg var gjennom dette, og så vidt jeg husker gikk det ikke opp for meg den gangen heller før i uke 15-16 da jeg faktisk kjente liv inni magen.

det er en helt fantastisk tid du går imøte, får håpe du ikke får for mangen plager, selv føler jeg meg gode i formen, men jeg har vært både kvalm, trøtt og det ene og det andre..

nå ser jeg bare frem til ul- som er så alt for lenge til!

Skrevet

Gratulerer med graviditeten :-) Her inne er det masse bra info for førstegangsgravide, og hvis du ikke finner det du lurer på osv. så er det bare å spørre, så får du som oftest svar her på forumene :-) Er blant annet en tråd lenger nede her som har masse bra info om det meste man trenger å vite om å være gravid ;-)

Skrevet

får ta meg en lite runde her inne å se og lese litt :) fant ut at å skifte nick etter 4 år kanskje ikke var så dumt heller :P selv om jeg ca aldri har vært her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...