Gå til innhold

Tips til bekledning mor/baby i syden nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal reise til syden der det er meldt melllom 14 og 22 grader, og er SÅ usikker på hva slags klær jeg skal pakke til mini og meg. Trenger sårt tips! TAKK!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altsaa Kanariöyene? ;)

Jeg bor paa Lanzarote og her bruker mamma gjerne shorts paa dagtid og jeans, genser og cardigan paa kvelden. Det er en annen type kaldt her en hjemme pga fuktigheten, og saa blaaser det endel her.

Bebis paa 3.5 mnd har gjerne joggebukse/jeans og langermet body paa dagen og med jakke og lue paa kvelden, samt heklet teppe om vi er ute paa kvelden.

Om du skal til Gran Canaria blaaser det vesentlig mindre der, saa det vil föles varmere. de andre öyene er jeg ikke kjent med.

Haaper du faar en fin ferie. Selv reiser jeg hjem til Norge i dag :)

God tur!

Skrevet

Vi var i Malaga for et par uker siden, med 4 mnd gammel snupp. Der hadde vi over 20 grader hver dag. Dette erfarte jeg:

Baby:

Trenger ikke kortermede bodyer. Babyen er stort sett i skyggen likevel, og trenger å dekke for huden, så den ikke fryser. Det er også solbeskyttelse. Strømpebuksene brukte jeg heller ikke. Det gikk i langermet body og joggebukse, eller langermet kjole, tights og sokker. Mange bodyer er lurt, det går det en del av. Solhatt og solbriller er også lurt. Vi hadde med helsetepper (sånne med hull i) og varmt teppe, og fikk behov for begge delene. Og dyne til natten, såklart :)

Jeg:

Jeg synes det var deilig, gikk i shorts og topp på dagen, og bukse og genser på kvelden. Kan være lurt å ha litt varmt med seg også, til kveldene og de dagene det er overskyet, da virker det fort litt kaldt.

God tur, det er moro å reise med baby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...