1973modell Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 hei. Jeg er nå 12+4, å i gårkveld fikk jeg en ny blødning.. liten denne gang. Men nok til å bli bekymret. Fikk time til fastlegen kl 14 i dag, hun har ul. Er ferdig med den ekstra oppfølgingen på St. olav..da alt nå var så bra... Kjenner jeg gruer meg..
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Lykke til idag, krysser fingre og tær for at alt går bra ;-). Hold oss oppdatert ;-) Masse klem
1973modell Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2011 tilbake fra legen og ul. baby har det fint.. Vet ikke hva blødning kommer av, men det kan hende jeg har styret for mye.. Fikk beskje om å ta det helt med ro..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Så moro å se at du er kommet inn hit! ) Det var bra! Du må bare slappe av og ta det med ro ja... Venninnen min hadde også en sånn uforklarlig blødning rundt den tiden! men klart kan jo være forskjellige grunner til det.. Krysser fingrer for at dette skal gå bra! ) Klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå