Gå til innhold

var det bevegelse jeg kjente? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lå på sofaen i går, litt godt sammenkrøket og da kjente jeg noe, nesten som lette penselstørk rett ved navelen på den ene siden. først et, så et til, før det stoppet litt for så å komme igjen litt lengre nede enda en gang. er sikker på dette ikke var luft i hvertfall, kan det ha vært bevegelser? er 12 + 1 i dag, så det er jo ganske tidlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente og akkurat det samme i går. Kan beskrive det med akkurat samme ord :-). Og idag var jeg hos jordmor og hun fant hjertelyden sterkt og tydelig på samme sted, litt til venstre og ca 1 cm nedenfor navelen :-). Jeg er 12+1 idag, så vi er ganske like ;-). Er det første eller fler på deg da? Andre for meg, kjente det ikke så tidlig sist, faktisk ganske seint.

Skrevet

Hei, så spennede:) ja, er første for meg. Når begynte du å kjenne regelmessig liv sist? Jeg gleder meg sånn, er liksom ordentlig gravid nå når jeg har kommet til uke 12 ;-)

Skrevet

Ja, er godt og komme over de 12 :-). Er så lenge siden så jeg husker ikke når, bare at jeg var godt forbi ordinær ul i uke 18. Tror ikke jeg kjente etter så mye da som jeg gjør nå heller. Nå klarer jeg ikke la hver og kjenne "hele" tiden :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...