Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Legen vil ikke undersøke meg heller, smører daglig med sinksalve, samt med babypudder om kveldene. Det lindrer mens salven er nysmurt, men etter noen timer er det svie og grusomt igjen:( Bruker truser som ikke strammer, men lurer på om dette kan ha noe med kjønnsleppene mine? Har heller ikke uvi.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Rart at lege ikke undersøkte deg. Høres veldig ut som sopp. Hadde forferdelig svie, uten kløe sist jeg hadde sopp. Prøv canesten, kjøpes på apotek. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 For å lindre, kan det funke å sette deg i grønnsåpevann en eller to ganger for dag... Få legen til å undersøke deg!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Har forsøkt canesten salve og vagitorier, og det hjelper ikke:( Kan vel umulig ha Herpes? Har hatt samme sex partner i 13 år nå. Hva annet kan det evnt være? HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Hva? Legen vil ikke undersøke deg? Haha for en lege! Du bestemmer da når du vil ha noe sjekket med din kropp. Herpes kan ligge latent i kroppen. Eller kanskje mannen din ikke er like uskyldig.? Eller så kan det jo bare være noe sopp greier..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Har du hatt det lenge?? Kan det være ett skrubbsår?? (om mannen har vært litt iverig, dernede i ubarbert tilstand) Prøv grønnsåpebad, og sårsalve UTEN sink.... (finnes på apoteket) Høres ikke ut som sopp syns jeg... Men som de andre sier.... GÅ TIL LEGEN, om han ikke vil undersøke deg sender du inn en skriftelig klage til pasientklagenemda... Leger skal undersøke slikt..... Vi har på bim kan jo ikke gi deg fasiten uten å være leger, og uten å se hvordan det ser ut.....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Det kan være herpes. Man kan faktisk gå med herpes uten å få utbrudd også. Så det kan være det du har fått nå. JEg hadde sår som var helt jævlige da jeg fikk mitt første utbrudd. Nei, kom deg til lege og få det undersøkt. Eller ring evt til en hudlege. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 er nok ikke herpes. det svir ikke, gjør vondt. hvertfall første utbrudd. senere utbrudd kan vel kanskje minne om svie, men er vondere enn vanlige svie vis du skjønner. men gå til legen! mulig andre kjønnsykdommer som klamydia gir svie som symptom? er hvertfall ett symptom hos menn
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 men har du sår i underlivet, elller bare svir det i slimhinnene?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Kjøp canestein kuren mot sopp og smør deg med canestein kremmen. Virker det ikkje etter 1 døgn er det kun LEGEN som kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå