Gå til innhold

10 dager igjen og får ikke sove om natten, flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sovner når jeg går og legger meg men vokner i 1.tiden for første do tur

og får ikke sove igjen, nå er kl snart 05.00 og har vært våken i 4 timer

Blir veldig sliten av dette og føler at jeg blir nessten redd for at fødselen starter(selv om jeg har så lyst og få henne i armene nå) for at jeg ikke skal ha energi nok til og føde

Ennå er det ting som skal gjøres i huset, så jeg kan jo ikke sove hele dagen heller

Tips????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat på samme måte... Sov vel maks 1,5 time i løpet av natta, og tenker akkurat som deg at jeg ikke håper fødselen starter når man er på "etterskudd" med søvn...

Skrevet

samme her.. men jeg har fortsatt en mnd igjen.. men kjenner det tar på kreftene å være opp hele natta, bare fordi du ikke klarer å sovne om.

Skrevet

Har 9 uker igjen, og sover stort sett ikke i det hele tatt om natta - hender jeg får meg en time på sofaen i løpet av dagen, har slitt med søvn nesten hele svangerskapet, men det har tatt helt av nå i det siste. Er fullstendig utslitt.

Skrevet

Godt å høre at vi er flere.

Fryktelig irriterende, men hva kan man gjøre.... Prøver å holde meg i senga, men kan sikkert like godt stå opp...

Er ikke bare pga aktiv baby jeg ikke får sove. Tror det også må være fordi underbevisstheta jobber nå som det kun er dager igjen...

Har funnet ut at man blir mer klar jo tyngre dette føles... Så fra å ha litt panikk begynner jeg å bli litt klar.

:)

Skrevet

Hei!

Jeg har 23 dager til termin og sliter med nattesøvn også. Enten går jeg veldig mange ganger på do eller ligger jeg våken i noen timer. Sovner veldig godt etter mannen har dratt til jobben sånn ca kl 06.30. Så våkner jeg kl10 og er klar for dagen, jeg føler ikke behov for å sove på dagen eller og jeg legger meg til kl23. Jeg var litt bekymret om jeg kanskje er utslitt eller sånt og jeg tok det opp med jordmoren min. Hun sa at det er normalt og jeg er klar for fødselen både mentalt og fysisk. Så jeg bare tenker sånn at kroppen min gjør seg klar for fødselen og tiden etter det. Prinsen i magen er også veldig livlig på natten og driver med å trykke på blæra hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...