Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg møtte ei for en stund siden med dette navnet. Tror kanskje jeg liker det. Det er hvertfall ikke veldig vanlig. Noen synspunkter?
mibella Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Vet om ei som heter det, uten at det har noe å si for navnet i seg selv. For meg havner det i harryskuffen, synes det er i samme kategori som Tanya, Vanya etc.
Minigrevlingen Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Likte det, og det er ditt/deres valg. Hilsen Benita
LilleBitteliten Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Janita. Gu, det må være noe av det styggeste jeg har hørt på lenge. Beklager, men det var virkelig blodharry.
Andreaa Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Fælt navn. Janita var ikke pent. Hva i all verden gjør den j-en for Anita? Beklager, men det ble bare stygt.
Andreaa Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 * skulle stå "foran Anita" ikke "for Anita".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå