Gå til innhold

Litt solskinn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk to barn så lett som bare det. Så mista jeg to ganger etter hverandre i 2008. Var sikker på at det aldri kom til å gå - nå sitter jeg her med en fin baby som alt er blitt 1 år.

Brukte Pregnyl og albyl e i starten av svangerskapet på 3.forsøket. Tror det hjalp.

Ikke gi opp, kjære dere. Jeg var inne på denne sida veldig ofte da jeg var trist og deppa. Vil bare si at det kan gå fint:-)

Klem :-)

Fortsetter under...

Tusen takk! Trengte litt oppmuntring i dag;)

Sitter på jobb og prøver å ikke grine foran pcen min... Har en gutt på to år, og har mistet to ganger i år, den første i SA i uke 7, og andre i MA i uke 10 (oppdaget uke 13). Det gikk greit etter SAen, den var ikke planlagt, så det var forholdsvis enkelt å akseptere. MAen var verre, fordi jeg var kommet mye lenger, og hadde sett et hjerte på ul i uke 8. Kom meg likevel forholdsvis fort til hektene, men har fått en etterreaksjon nå. Fikk første mens forrige uke (etter 5 uker) så alt ser ut til å være i orden, og vi skal prøve igjen nå, men er vettskremt. I tillegg har jeg den siste måneden fått vite om flere venner som er gravide, et par til og med med termin ca når jeg skulle ha hatt. Og har nettopp blitt tante. Føler meg helt fæl fordi jeg er sjalu, det var et veldig vanskelig svangerskap, og mye tydet på at det skulle gå galt, men så gikk det fint til slutt, og det er jo helt fantastisk, men klarer likevel ikke helt å glede meg for dem.

Hadde klart å holde meg vekke fra internett en stund, men har hatt et tilbakefall dinne helga, og lest alt for mange artikler om hvordan det er større risiko for abort etter gutt... Ikke sunt i det hele tatt.

Men, men, skal ta meg sammen, neste uke er det el, og uka etter er det juleferie, skal prøve å slappe av, glede meg over familien min, og den fantastiske gutten jeg er så heldig som har, og tenke positive tanker, for det går stort sett bra!

Det var meg som skrev første innlegget. Vi prøvde lenge å bli gravide etter andre vi mista. Da hadde jeg også sett hjertet slå på den siste vi mista...

Det var tøffe tider, for ikke kunne vi få til å bli gravide og så var jeg redd for at dersom vi endelig fikk det til så ville det sikkert bare gå galt igjen...

Vi ble gravide som så mange andre jeg hadde lest om, når vi egentlig hadde gitt helt opp og slutta å tenke på det..

Det er sant som de sier- stress er veldig ødeleggende. Av en eller annen grunn så blir man ikke så lett gravid når man stresser :-)

Så - masse lykke til alle sammen. Tredje gang kan være din gang slik den var for meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...