Frk Ludvig Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Noen andre enn meg som sliter med vonde brystvorter? Av og til får jeg så sinnsykt vondt i brystvortene og det er helt uutholdelig! Det er en sviende smerte, føles nesten som de skal brenne av... Det er spesielt når jeg fryser litt det inntreffer, men nå kler jeg på meg som bare det og det skjer jo likevel. Orker nesten ikke gå med bh for det gjør det bare verre... Noen som har det på samme måten og som kanskje har funnet en vidundermedisin...? Jeg går konstant med ull ammeinnlegg, mulig det hjelper noe men tydeligvis ikke nok da jeg flere ganger om dagen plages med disse smertene... Håper noen har noen gode kjerringråd på lager
Håpefull38 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har det også slik! Har vonde brystvorter til daglig, men når jeg er ute svir brystene skikkelig. Veldig ubehagelig. Tenkte også på ammeinnlegg i ull i går. Men fant ut at det er vel etter fødsel dette skal brukes, så det var vel kanskje litt tidlig;-) Ikke hørt om dette før.
Mamsebamsen Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Har ikke noen vidunderkur, men mitt beste tips er: Hold deg varm! :-) Mange er plaget med såre brystvorter, og det blir værre når man fryser, sånn er det bare. Ulljakker og varmeflasker får bli din beste venn... ;-) Du går jo allerede endel uten bh, det burde jo også hjelpe litt. Ihvertfall dersom du har myke, løse bomullstopper på. Vil tro at syntetisk stoff ikke gjør problemet bedre.
MMr Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Eg blei anbefalt å begynna med ullinnlegg av jordmor lenge før termin i forrige svangerskap..
Frk Ludvig Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2011 Nesten godt å høre at det ikke bare er meg, da er det iallefall ganske normalt Så får jeg vel bare kle enda bedre på meg, dobbelt opp med ammeinnlegg, ullundertøy og dunjakker...hipp hurra for vinteren :-P
Alexander's Mamma Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 jeg har begynt å smøre inn med olje på kvelden og om morgenen. det hjelper veldig.
Frk Ludvig Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2011 Jippi et tips! En spesiell type olje eller...? Det MÅ prøves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå