Grynet:) Skrevet 23. desember 2011 #51 Skrevet 23. desember 2011 Takk fpor svar! Så rart.. Jeg har litt vanskeligheter med EL-tester selv, strimler kan gi litt utslag uten å være positive, og må tolkes litt. Clearblue sine er gode synes jeg, for der kommer jo smilet om ting er i boks. Men jeg testet som sagt bare positivt en dag denne gangen, i motsetning til minst 2 dager tidligere. Jeg har vært veldig fornøyd med akupunktur, mange får stabiliserte sykluser av det. Har du prøvd det ut? Så gjenstår det vel å se om det blir noen graviditet av det igjen for min del, da.
For_mye Skrevet 23. desember 2011 #52 Skrevet 23. desember 2011 Hei, fint å se litt aktivitet igjen! Jeg også klarer ikke helt å venne meg til forumet ennå, men det kommer vel. Det er absolutt fordeler med det nye også... Her er det nokså symptomløst egentlig. Har ikm om 4 dager, har lyst til å teste, men vet jo det er for tidlig. Er også redd for å få positiv test og så få mensen likevel bare få dager over IKM pg tidlig abort... Så vi venter nok til IKM i hvert fall. Jeg skal ikke la meg lure av symptomer denne gangen ihvert fall. Skulle bare visst hvor kvalm jeg var sist pp, og ingen graviditet. Denne gangen gidder jeg ikke være kvalm uten grunn. I dag blir det vaske og ryddedag, nok av ting som skal forberedes, så tida kommer nok til å fly!
Mamma med spire Skrevet 23. desember 2011 #53 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har ikke prøvd akupunktur nei, men syklusene mine er relativt regelmessig. Jeg ligger på 25-27 dager for det meste, men så er sjelden gang kommer tanta på dag 23 og på dag 29 en gang. Vet jo at det ikke er garantert å få utslag på el første gang man bruker clearblue fertilitetsmonitor, men jeg syns det høres veldig rart ut å ha "high fertility" i 11 dager... Jeg får bare krysse fingrene for at el har vært uten at jeg har fått utslag, og at den ene dagen din var nok til å fange en liten spire
Grynet:) Skrevet 23. desember 2011 #54 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har ikke prøvd fertilitetsmonitoren, men synes jo "high fertility" høres stas ut å få.. hehe Krysser fingrene for julespire
Mamma med spire Skrevet 23. desember 2011 #55 Skrevet 23. desember 2011 Hehe☺ jo, det var stas de første dagene;) men når det er 11 dager på rad så tror jeg ikke det har så mye for seg;) jeg skal jo ikke kunne bli gravid over halve syklusen så Dessuten så er peak fertility eggløsning å det har jeg ikke sett snurten av:/ Men, det er bare å fortsette å prøve;) Jeg skal ta kontakt med legen i februar å få han til å ta noen prøver om han er villig da... Han ville jo ikke gjøre det når vi hadde prøvd i 12 pp, men nå syns jeg han kan høre på meg snart;) Nå skal jeg iallefall dra til byen å få unna det siste av julegavene;) begynte tidlig, men er alikevel ikke ferdig.. Også skal jeg og den lille hjerteknuseren min pynte juletre når vi kommer hjem igjen;) det er noe han virkelig ser frem til:)
For_mye Skrevet 25. desember 2011 #56 Skrevet 25. desember 2011 Hei alle sammen, spørs om jeg ryker ut nå... Litt rosa på papiret så da spørs det om mensen kommer i morgen... Kjedelig. Hva med dere andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå