lille_knirk Skrevet 15. desember 2011 #26 Skrevet 15. desember 2011 Mandag, 26.12: "Lynet", 10 pp, 1 MA ********** Tirsdag, 27.12: - Athina, 32 pp. - *Iselin* - tøt_vi_prøve_på_nr_3 2pp ********** Onsdag, 28.12: MaMmA31107+MA Lille_knirk 4pp ********** Torsdag, 29.12: ********** Fredag, 30.12: Mammamoi* 16pp Zebrah, 2 pp Frk.Frekn 1pp ********** Lørdag, 31.12: Vivica, 2 pp ********** Søndag, 01.01: ********************************** <3 Gravid <3 ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 52 eller TR: Positiv el test på tirsdag og aksjer er lagt. Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen :-)
Grynet:) Skrevet 15. desember 2011 #27 Skrevet 15. desember 2011 Hei og velkommen lille_knirk! Hehe, morsomt nick Jeg sitter og har inntatt juice av gulrot, rødbete og yams. Gulrotjuice er digg! Gulrot- og rødbetejuice er digg, med en liten ettersmak av jord. Gulrot-, rødbete- og yamsjuice er... hmm.. Ganske godt, med snodig konsistens. Litt sånn fluffy og ettersmak av sink/rå potet. Yamsen la seg oppå som et kremete lag på ein måda... Men dette kan jeg leve godt med, altså!
lille_knirk Skrevet 15. desember 2011 #28 Skrevet 15. desember 2011 Takk takk :-) Juicen hørtes ikke veldig god ut... Håper virkelig det klaffer nå får selv om det bare er 4 pp holder jeg på å bli smårar... Helt utrolig hvor mye det kan påvirke hverdagen. Har en sønn fra før på 5 1/2. Da vi skulle prøve på han var jeg overbevist om at det kom til å ta i hvertfall ett år. Så da syntes jeg det hadde gått superfort da det klaffet på 3 pp. Nå derimot... Jaja smilte i hvertfall hele dagen på tirsdag da smilet fra EL testen lyste mot meg :-)
Hybelkanina Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #29 Skrevet 15. desember 2011 Hvordan går det med dere andre her inne? Her setter vi virkelig inn støtet denne måneden og satser på en hyggelig julegave i år Hadde ganske sterk strek på el-test i går og fikk lagt inn litt aksjer i går kveld. Når jeg testet igjen nå i kveld var den soleklar positiv så da er det vel bare å få lokket med seg gubben i loppekassa snart igjen... lar ingenting være uprøvd så nå prøver jeg hostesaftknepet i tillegg. Kan vel neppe skade med et par slurker ihvertfall!
Grynet:) Skrevet 16. desember 2011 #30 Skrevet 16. desember 2011 Jeg mente jo velkommen til alle "nye", men jeg ble jo sittende der og flire. Bare hyggelig Jeg spiser og drikker det meste, og det var som sagt ikke verst, men det var en raaar og ny opplevelse, det skal være sikkert. Jeg skal innrømme at jeg er veldig fristet til å kjøpe wild yam-piller.. Åh.. hvor herlige er ikke EL-testene fra CB! Og de gir klart svar. Jeg hadde en veldig lang arbeidsdag mandag, så jeg sneik meg på apoteket og kjøpte en boks da jeg var ute i et ærend. Det var vel verdt det, for der poppet smilet fram! (Jeg har stått fram som testoman, så dette er ikke rart i det hele tatt.)
Mamma med spire Skrevet 17. desember 2011 #31 Skrevet 17. desember 2011 Jeg er igang med fertilitetsmonitoren min:) jeg skulle bruke den forrige pp, men noe var feil og jeg fikk aldri beskjed om å teste så jeg restartet den og begynte på nytt denne pp. Nå har jeg testet siden dag 7 og fikk to streker på dag 9:) er på dag 13 idag og har enda to streker på den. Jeg vet ikke hvor lenge det er vanlig å ha to streker, men jeg har iallefall fått med meg at det ikke er sikkert man får 3 streker første syklusen man bruker den, men jeg fortsetter å teste:)
Grynet:) Skrevet 17. desember 2011 #32 Skrevet 17. desember 2011 Husk at hostesaften bare tas til EL, ikke så lenge etterpå. Det har stått litt forskjellig som jeg har sett, men etter EL kan det visst gjøre det vanskeligere for egget å feste seg.
Hybelkanina Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #33 Skrevet 17. desember 2011 Det høres logisk ut, Lynet. Jeg har ikke tatt hostesaft i dag, tenkte vel egentlig at det ikke hadde noe for seg når eggløsningen var i går (antagelig), men da vurderer jeg ikke engang om jeg skal fortsette å ta den
Grynet:) Skrevet 18. desember 2011 #34 Skrevet 18. desember 2011 Min hostesaft står pent på hylla nå! Jeg har skiftet nick, var ikke så fornøyd med det gamle.
Grynet:) Skrevet 18. desember 2011 #35 Skrevet 18. desember 2011 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/602495 Lekker juice!
For_mye Skrevet 18. desember 2011 #36 Skrevet 18. desember 2011 Jaq, nå skal jeg i teorien være ferdig med EL, men er litt bekymret fordi jeg har ikke merket noe til EL denne måneden. Ikke noe slim, stikninger på en side eller noe. Har ennå ikke begynt med EL tester, men kanksje jeg må prøve det neste pp?? Har ihvert fall hatt regelmessig sex rundt EL-tider, vil kanskje fortsette med det litt til også, i tilfelle EL er på bærtur. Har IKM den 27. des, og kommer sannsynligvis til å teste da. Har noen billigtester liggende, ikke noen vits i å spare på dem!!
Grynet:) Skrevet 18. desember 2011 #37 Skrevet 18. desember 2011 Tror min IKM har flyttet seg til 27 også. Jeg er på EL-billigtestene enda, for å være p den sikre siden i tilfelle det ikke ble noe tirsdag. Jeg testet positivt kun mandag 12, synes det er litt rart.. Jeg kommer nok til å teste med g-test julaften. Terskelen blir lav m billigstrimler gitt..
Ver@ Skrevet 18. desember 2011 #38 Skrevet 18. desember 2011 Hei Jenter Kommer snikende inn til dere, da eggløsning kom en uke etter første beregning. IKM 29.des Er 26 år, ingen barn fra før, prøvd i snart et år og har denne syklusen brukt Pergotime for første gang, med kjempeeffekt på mine lange sykluser. Påvist eggløsning dag 20 i syklusen, så denne pp er veldig mye mer spennende enn de foregående Bare litt over en uke igjen til jeg kan teste Lykke til dere andre også, hadde vært fantastisk å gå inn i det nye året med spire i magen Mandag, 26.12: "Lynet", 10 pp, 1 MA ********** Tirsdag, 27.12: - Athina, 32 pp. - *Iselin* - tøt_vi_prøve_på_nr_3 2pp ********** Onsdag, 28.12: MaMmA31107+MA Lille_knirk 4pp ********** Torsdag, 29.12: Ver@ ********** Fredag, 30.12: Mammamoi* 16pp Zebrah, 2 pp Frk.Frekn 1pp ********** Lørdag, 31.12: Vivica, 2 pp ********** Søndag, 01.01: ********************************** <3 Gravid <3 ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 52 eller TR:
Bergans Skrevet 19. desember 2011 #39 Skrevet 19. desember 2011 Mandag, 26.12: "Lynet", 10 pp, 1 MA ********** Tirsdag, 27.12: - Athina, 32 pp. - *Iselin* - tøt_vi_prøve_på_nr_3 2pp ********** Onsdag, 28.12: MaMmA31107+MA Lille_knirk 4pp ********** Torsdag, 29.12: Ver@ ********** Fredag, 30.12: Mammamoi* 16pp Zebrah, 2 pp Frk.Frekn 1pp ********** Lørdag, 31.12: Vivica, 2 pp Bergans 2pp ********** Søndag, 01.01: **********************************
Grynet:) Skrevet 19. desember 2011 #40 Skrevet 19. desember 2011 Vivica og Bergans; det blir spennende nyttårsfeiring i år
Grynet:) Skrevet 20. desember 2011 #41 Skrevet 20. desember 2011 Mandag, 26.12: Grynet?, 10 pp, 1 MA ********** Tirsdag, 27.12: - Athina, 32 pp. - *Iselin* - tøt_vi_prøve_på_nr_3 2pp Grynet!, 10 pp, 1 MA ********** Onsdag, 28.12: MaMmA31107+MA Lille_knirk 4pp ********** Torsdag, 29.12: Ver@ ********** Fredag, 30.12: Mammamoi* 16pp Zebrah, 2 pp Frk.Frekn 1pp ********** Lørdag, 31.12: Vivica, 2 pp Bergans 2pp ********** Søndag, 01.01: **********************************
For_mye Skrevet 21. desember 2011 #42 Skrevet 21. desember 2011 Hei alle IKM 52 damer. Ikke så mye aktivitet ennå på tråden vår, men nå snart tar det seg vel opp ettersom vi alle hvert øyeblikk kommer til å teste positivt. På min forrige periode var jeg den første til å få tanta, og jeg satte igang en skikkelig dårlig trend da. det skal jeg sørge for å ikke gjøre på denne tråden. I morgen (torsdag) er jeg tre uker på vei. (I teorien vel og merke). Synes jeg ser ganske gravid ut allerede, men det er kanskje bare pepperkakedeigen jeg spiste tidligere i dag?? Er spent nå, det er min 2 ordentlige pp etter at vi slutta på pilla i slutten av oktober. Da kunngjorde mannen min at han ville prøve på nr tre til mitt store sjokk. Han hadde jo nektet blankt i tre år, vi var så nær å bestille time til sterilisering. Takk og pris at vi ikke gjorde det!! Kommer kanksje til å oppdatere daglig fremover (så sant jeg rekker det). IKM er 3. juledag, da tror jeg at jeg brenner av en test. (En billig en vel og merke!) Hadde passet bra med positiv test i Romjula, Romjula for 5 år siden testet vi positivt med forrige mann!
Grynet:) Skrevet 22. desember 2011 #43 Skrevet 22. desember 2011 Hei Ja det er bare rett og rimelig at vi alle tester positivt! Bra du leder an, hehe... Jeg er litt usikker på hvor langt jeg er "på vei" () Jeg testet bare positivt på eggløsning mandag 12, men til gjengjeld sterkt. Vil det si at leggløsningen var tirsdag tror du? Jeg har nok litt for mange billigtester liggende, har testet i to dager allerede. Og jeg VET jo at det er tull selv om de er sensitive.. Og de er jo helt blendahvite. Med 10 mg miu følsomhet burde de kunne slå ut snart. Jeg har kjent trykk nederst i magen til og fra siden EL.. mistenker at det er den funky juicen jeg tyller i meg..
Hybelkanina Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #44 Skrevet 22. desember 2011 Regner med at det blir mer aktivitet på denne tråden i uken som kommer Hvis bare alle får de nye sidene til å virke, jeg sliter litt med dem må jeg innrømme, men skal gi det en fair sjanse, skummelt med alt som er nytt Jeg lurer på å teste julaften, da er jeg vel 9 dager over e.l og sist testet jeg positivt 8 dager over. Hadde vært en koselig julegave, men jeg tviler. Sist jeg ble gravid hadde jeg ganske merkbare festesmerter (selv om jeg ikke skjønte hva det var da), og det har jeg ikke merket noe til ennå... Krysser fortsatt fingrene både for meg selv og dere andre!
Vivica Skrevet 22. desember 2011 #45 Skrevet 22. desember 2011 Jeg er så usikker på når jeg hadde EL og når IKM er! Tror IKM er ca.30.-31.des. Men er så usikker pga PCOS og ustabil syklus. Det jeg derimot er helt sikker på er at de siste 2 dagene har jeg hatt konstante mensmurringer, noe jeg aldri har utenom når jeg har TR til vanlig. Så da klarer man jo bare ikke la være å tenke på at det kanskje kan være et tegn på at noe er på gang? Bare så synd hvis det viser seg å ikke være noe som helst! Krysser fingrene for alle oss prøvere og håper på rekordmange positive tester i jula
Grynet:) Skrevet 22. desember 2011 #46 Skrevet 22. desember 2011 Jeg hadde også festesmerter/murring og blødde litt da jeg ble gravid sist. Det glimrer foreløpig med sitt fravær denne gangen. Men det er visst ikke alle som har festesmerter/festeblødning. Jeg har lest innlegg der tredjegangs gravide har festeblødning/smerter første gang. Så jeg gir jo ikke opp håpet.. Jeg har lest en del på pernille.info, der det bl a sto om høyere risiko for abort jo senere egget festet seg. Det klarer jeg ikke helt å få ut av hodet... :/ Det er ikke alltid informasjon er ens venn, og jeg leser veldig mye om dagen. Jaja, får prøve å fokusere på julegaven som enda ikke er i boks! Til uka blir det texas her! Krysser fingrende for rekordstore mengder positive tester
Bonanza Skrevet 22. desember 2011 #47 Skrevet 22. desember 2011 Hei grynet; jeg har to barn, og opplevde aldri festesmerter eller festeblødning;-)
Mamma med spire Skrevet 23. desember 2011 #49 Skrevet 23. desember 2011 Grynet, jeg hadde festeblødninger første gangen jeg ble gravid men ikke de to andre gangene Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg har aldri klart å få utslag på eltester de gangene jeg har prøvd det. Denne gangen har jeg brukt clearblue fertilitetsmonitor, er på dag 19 og jeg har enda ikke fått utslag på at jeg har el Så jeg vet ikke om jeg har el sjelden eller hva som er greia.
Mamma med spire Skrevet 23. desember 2011 #50 Skrevet 23. desember 2011 Grynet, første gang jeg var gravid hadde jeg festeblødninger, men har ikke hatt det andre ganger Jeg vet ikke hva som skjer. Jeg har aldri fått utslag på eltester, men jeg har jo vært gravid tre ganger (dog over en periode på 6 år), så det går jo innimellom. Men siden jeg aldri har fått utslag på eltester gikk jeg til innkjøp av en fertilitetsmonitor og har til nå på dag 19 enda ikke hatt el. Jeg har fått high fertility i 11 dager nå. I bruksanvisningen står det at man kan få high fertility i opptil 19 dager om ikke el dukker opp, så nå lurer jeg jo på om det her er grunnen til at vi må prøve så lenge før jeg får positive tester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå