zassy☆ Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Er såå stolt av jenta mi som la seg så greit i kveld! Aldri vært så lett å legge før (vi sliter en del med legging/sove alene) så var ekstra godt å ha en slik fin leggestund uten masse gråt :-D Hun smiler så fint til alle som vil hilse på henne, stolt mamma over å ha ei blidjente Hun er veldig flink å rape etter måltider! (hehe) Skryt av deres små davel? ingenting er for smått
Zana123 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Så bra leggingen gikk bra. Har skjønt det ikke alltid er så lett hos dere heller! Lillegutten min er super tålmodig. Klarte 11 (!!) timer i en idrettshall uten å klage når jeg skulle konkurrere! Han er blid uansett hvem som holder han. (noe vi utnyttet i idrettshallen..) Han har fått sin første tann i dag!
Vermilion Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Så fin tråd! Da vil jeg skryte av jenta mi som denne uka har skjønt hvordan hun får tak i ting, spesielt biteringen, hun studerer nøye før hun putter den i munn:) Hun blir sterkere i nakken for hver dag og klarer å holde hodet lenge når hun ligger på magen, stolt mamma;)
abella Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Vesla er bare 3 måneder så det er ikke så mye hun klarer selv enda. Men jeg er veldig glad for at hun er så rolig og tålmodig. Gråter aldri. Er lett å legge både dag og kveld og sover godt om natta, våkner bare én gang for mat i løpet av 12 timer. På dagtid er hun tålmodig med på alt som er, enten det er ut i vogna, leke på babygym eller sitte og se på at mamma gjør husarbeid, klager aldri. Blid og god hele tida! :-) Det er spesielt bra med en tålmodig baby fordi storebror er i dårlig lune om dagen. Han er 10 ganger mer krevende enn henne akkurat nå, og virkelig en håndfull...
Studentmamma88 Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Kjempefin tråd:) Min er 7mnd, og sover 12 timer i strekk på natten! Hun våkner rundt 8-9 hver morgenen, og noen ganger til 9.30! Syvsover:) Hun kan ikke babble så mye, men hun kan hviske. Og hun kan viske til oss "se der"... Hun kan også kommunisere med hunder i form av knurring, og det er skikkelig knurring, ynking, bjeffing. Litt flaut blant folk som kan begynne å lure på hvilken kommunikasjon vi egentlig har der hjemme, men mest sjarmerende:) Ikke har vi dyr heller, men nabohunden er veldig spennende! Hun hylskratter av gullfisker:)
1frafør_1påvei Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Fin tråd Må skryte av gutten min som har begynt å kave i ring på gulvet, samt rulle fra rygg til mage! Dessuten lo han skikkelig her om dagen! DET var gøy :)
1frafør_1påvei Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Fin tråd! Gutten vår lo skikkelig for første gang for noen dager siden! DET var gøy :) han er 4 mnd
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Da vil jeg skryte av gutten min på 9,5 måneder som har lært å krabbe baklengs ned fra sofaen, og i helgen fant han ut at det var slik han skulle komme seg ned trappa og (krabber svært gjerne opp trappa under oppsikt, så det er fint at han på et tidspunkt også lærer å komme seg ned).
cheni Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Snupsi er 16 uker, og har enda ikke hatt ei våkenatt Nå sover hun gjerne 10 timer, får mat og sover et par timer til. Hun er såååå blid og herlig, smiler og prater så snart hun får oppmerksomhet. Hun kan også ligge på leketeppet i 45 min helt for seg selv, er så flink til å få tak i lekene sine nå. Er så stolt over dinna jenta at det rett og slett blir litt flaut innimellom For hun er jo selvfølgelig den aller fineste i hele verden ;D (hihi... myrsnipa)
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Så godt å se og høre at det er fler enn jeg som har "verdens største under" her hjemme hos meg=) Flott tråd forresten!! LilleGull her på 9,5 mnd reiser seg opp etter alt mulig, og har såvidt begynt å slippe seg fra bordkanten når hun får tak i noe annet å holde i ( fjernkontrollen til tv f eks). Da glemmer hun seg og står på egenhånd noen sekunder - men har nå endelig knekt koden om å sette seg ned på egen hånd - uten kræsj-bom-bang! Og så sover hun gjerne fra 19-07, får flaske og sover til 930... Snakk om å ta hensyn til trøtte mamma`n=) Utrolig hvor glad en kan bli i et annet lite menneske!!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Snuppisen min på 7 mnd elsker virkelig mamman sin!<3 Ingen over, og absolutt ingen ved siden av:) Kan godt være hos sambo, men hun har noen nydelig dådyr øyne "mamma, jeg vil være hos deeeeeg!" Hun er så flink når jeg skal kle på henne, tar leken fra ene hånden til den andre, og strekker ut armen gjennom genseren/body/jakke:D Hun har verdens nyyyyydeligste smil, hele ansiktet lyser opp:) Som sambo sa etter besøk hos en venninnes baby "Alle babyer er jo søte, men vi har virkelig en nydelig skjønnhet!" Hehe.. og det er helt sant!
Knotten & lille persille Skrevet 5. desember 2011 #12 Skrevet 5. desember 2011 For en herlig tråd!!! Min lille på 3 mnd er den mest tålmodige jeg har hatt (3 stk). Elsker å ligge i vippestolen og følge med på oss. Smiler hver gang hun blir snakket til og kost med. Hun er enkel å legge på dagen (gudskjelov, det var IKKE søsteren) og når hun først sovner på kvelden sover hun 6-7 timer sammenhengende, får mat og sover 4-5 timer til. Hverdagene med 3 barn ble mye bedre enn jeg forestilte meg! Har hatt to krevende babyer tidligere og så litt svart på det da jeg var gravid nå. Alle mine redsler har ikke slått til og permisjonstiden med lillegull skal nytes!
♥lykkelig♥ Skrevet 5. desember 2011 #13 Skrevet 5. desember 2011 Jenta vår på snart 8 mnd reiser seg opp over alt, og holder seg med kun en hånd Det går bare fremover, og synes hun er så blid og gò om dagene! ) Hun har lært at om hun holder noe foran ansiktet så gjemmer hun seg Og når vi da roper navnet hennes et par ganger, så river hun vekk dyna/gardinen/ teppet og ler godt! Hun sover nå også kjempe godt på natta, noe som er helt herlig! hun hadde noen dager hvor hun var urolig, men da tenkte jeg etter og ha lest noen svar her inne at det garantert var fordi hun lærte mye nytt Hun sover nå fra 1830- 0700 ca <3
Carina har to små gull Skrevet 5. desember 2011 #14 Skrevet 5. desember 2011 Koseligtråd Da vil jeg skryte av jenta mi som har blitt så flink å åle seg framover den siste uka Og hun er blitt helt eksemplarisk å legge for natta. Ikke et knyst kommer det fra henne lenger. Også er hun blid dagen lang
M&M+1 Skrevet 6. desember 2011 #15 Skrevet 6. desember 2011 Så koselig! Må innrømme at jeg kanskje ikke har den mest tålmodige og soveglade babyen her. Meen, han ELSKER å møte nye damer så når vi er ute blant folk sjarmerer han gang på gang og komplementene hagler Hehe. I tillegg er han veldig følsom og veldig glad i mammaen og pappaen sin og om han merker at vi er lei oss etc ber han om å få komme til oss og så bare koser han (han har til vanlig ikke tid til å kose), og han er bare litt over 6 mnd. Han er ett vakkert og nydelig menneske som oser kjærelighet og som jeg elsker over alt<3 I tillegg er han super aktiv og sitter allerede alene og kan straks krabbe
Light of my life Skrevet 6. desember 2011 #16 Skrevet 6. desember 2011 Min lille engel på 2 mnd er ganske enkel å legge, og sover gjerne 10-12 timer (våkner kun en gang for å spise). Jeg ligger i senga å hører på henne snorke søtt nå faktisk *lykke* Hun har det nydeligste smil som vi ser oftere og oftere hver dag Er stort sett blid og fornøyd hele dagen, og tar seg noen gode lurer så mor får litt egentid. Har nå de siste ukene blitt så stor jente at hun liker å ligge å underholde seg selv i babygymmen Koselig tråd dette.... Merker mammahjertet svulmer av stolthet og kjærlighet når jeg skriver dette <3
Villa villekulla Skrevet 7. desember 2011 #17 Skrevet 7. desember 2011 Min lille skatt er 5 måneder. Han har en utrolig sjarmerende latter, og synes uroen over stellebordet og dusjforhenget er utrolig morsom, Han synes også alt av fast føde er veldig godt å sier mmm med engang han smaker på det. Han har også begynt å rulle seg rundt og gutten ser så utrolig stolt ut når han klarer det. Han har også forstått både hvordan han skal ta ut smokken og sette den inn. Flinkingen min Hærlig tråd forrestn Vi er så heldige som har så nydelige skatter
Skaubinna Skrevet 7. desember 2011 #18 Skrevet 7. desember 2011 Her er vesla så stor blitt!! 11 mnd og står nå alene!!!!! Hun er kjempeflink å spise, spiser alt hun får og sier alltid mmmmmmmm når hun spiser og gynger med kroppen Hun har blitt så veldig flink til å sove. Her har vi slitt masse med søvn og netter og endelig kan hun legges, sove natten gjennom og våkne ca 0630 og rope på mamma, og da smelter hjertet til a mor, selv om det er tiiiidlig <3 Hun er jo selvfølgelig også verdens søteste, blideste, go'este og flinkeste....sånn helt objektivt så klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå