Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 og jeg har DNB, men pengene er ikke kommet inn, er ikke det litt merkelig?? Evnt så lyver han eller så har han tastet feil kontonummer.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 hallo !!!!! det er helg....ingen bevegelse på kontoer da....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 De står nok på kontoen din i morra ettermiddag:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Det tar noen dager å overføre mellom to banker, og nå har det jo vært helg. Da skjer det ingenting.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Det overføres ikke penger mellom ulike banker når det er helg og helligdag. Pengene kommer nok i morgen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Min far sendte meg noen penger en fredag (til noe jeg skulle ordne for han) vi har begge dnbnor, pengene var ikke inne før på tirsdag. Vanligvis kommer det med en gang da vi har samme bank men noen ganger tar det tid. Om faren din har annen bank så må du vente til tirsdag eller onsdag før du begynner å etterlyse de
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Jeg tror det har mye å si når på døgnet han overfører (eller betaler). Det har hvertfall jeg erfart. Noen ganger overfører jeg penger fra dnb til skandiabanken som jeg har konto i. Og betaler jeg før kl. 12, så kommer det inn dagen etter før kl. 15. Betaler jeg etter kl. 15, kommer det inn etter kl. 15 eller dagen etter. Dette er fra mandag til fredag. Betaler jeg på fredag, får jeg det inn mandag etter helgen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Siste transaksjon på fredager går klokken 12.20, betalinger lagt inn før den tid vil komme inn i løpet av fredagen, senere på dagen og de kommer ikke inn før på mandag.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Ok får vente og se, mannen er uansett en lystløgner så han kan finne på og si at han har gjort noe og likevel ikke gjort det, er ikke første gang derfor jeg ikke kan stole på han 100% dessverre:( HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Skal jaggu si du er et positivt menneske.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Wow. Nå har pappa'n din vært snill med å overfører penger til deg, og du rakker ned på han?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 For og si det slik er ikke første gang han har påstått dette, han skulle overføre penger til bursdagspresang til sine barnebarn tidligere i år, hadde lovet ungene noe, ingen penger kom, kunne ikke skuffe ungene og kjøpte selvsagt det han hadde avtalt med dem at de skulle få. Verste er jo at ungene tror det var han som betalte det de fikk for jeg orket ikke involvere de i at bestefaren ga blaffen i og sette inn penger til meg. Han bor i utlandet så derfor kjøper han sjelden noe og sender ungene, han synes det er greiest om jeg kjøper og han lover og betale og til syvende og sist er det likevel jeg som betaler det han har lovet ungene! Nå har han lovet ungene noe som koster endel penger og kommer det ikke noe på min konto så får ungene bli uten dette for har kjøpt alpinutstyr til de 2 største og har ikke råd og kjøpe julepresanger som igjen koster flere tusen bare fordi bestefaren har lovt dem dette. HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Da får du be han slutte å love dem ting da. Og selvfølgelig blir det lettere for deg å kjøpe det for han når han bor i utlandet. Må være tungvint å sende gaver fra utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå